Лускави витрини с луксозни западни стоки - картина, която обичайно не се свързва с Куба. До днес, защото Островът на свободата вече има своя първи луксозен шопинг мол от революцията през 1959 г. Той беше открит в сърцето на старата част на Хавана.
Чифт маркови кецове се продава за 268 американски долара. За да си ги купи средностатистическият кубинец, трябва да спестява всичките си приходи в продължение на две години и половина.
В комплекса се предлагат часовници по 5000 долара, писалки по 3000 и крем за лице на цена 40 долара. За местните, които заработват по 12,50 долара на месец, това са продукти от друга галактика.
Търговският център не е предназначен за тях, а за туристите. Тази година комунистическата държава се надява да привлече 4 милиона чуждестранни посетители, което би представлявал ръст от 15% в сравнение с 2016 г.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш