Лимузината се набива в очи с по-масивни бъбреци, повече хром, по-тесни фарове и по-висока предница
Гигантска бъбрековидна решетка, нови брони, по-тесни LED фарове (опционално лазерни), по-дълъг преден капак с по-ярки контури - дизайнерските корекции придават още по-силно присъствие на BMW Серия 7. Три години след излизането си на пазара, най-големият баварец преминава през сериозен ъптдейт по отношение на визията и техниката.
Основната промяна се набива в очи на секундата – бъбреците отпред са пораснали до размер XXL и са обилно декорирани с хром. Увеличението на размера им с 40% осигурява на по-високата с 5 см предница застрашително излъчване. Водачите на останалите автомобили инстиктивно ще правят път, когато зърнат в огледалото чифт присвити очи (фаровете) и отворена уста с големи блестящи зъби (решетката). Не само отпред, но и отзад „седмицата“ е станала по-внушителна. По цялата широчина на задницата преминават солидна лайстна от хром и светодиодна лента, свързана със системата на дневните светлини.
Изпреварването на така изглеждащата лимузина е по възможностите на твърде малко автомобили. Върховото изпълнение M 760Li xDrive с 6,6-литров двигател V12 ускорява за 3,8 секунди от 0 до 100 км/ч. Мощността на този мотор е леко намалена от 610 на 585 к.с. с добавянето на филтър за фини твърди частици, но въртящият момент е повишен от 800 на 850 Nm.
Всички задвижващи системи на Серия 7 отговарят на актуалната екологична норма Евро 6d за Европейския съюз. Другият бензинов модел 750i xDrive разполага с 4,4-литров V8 под предния капак с ресурс 530 к.с. и 750 Nm. Дизеловите моторизации 730d, 740d и 750d са оборудвани с 3-литров редови шестцилиндров двигател, захранван с две или с четири турбини, като мощността е съответно 265, 320 и 400 к.с. Инженерите са наблегнали на подобравяне на ефикасността на горивния процес на всички мотори, които без изключение са свързани с 8-степенна автоматична трансмисия.
Повече динамика и по-дълъг пробег предлага Plug-in хибридът 745е, тъй като е увеличен капацитетът на задвижващия пакет. Мощността е повишена от 326 на 394 к.с., като с едно зареждане се изминават до 58 км (досега 45 км) в изцяло електрически режим. Хибридният пакет тук се състои от 3-литров редови бензинов двигател с 6 цилиндъра и синхронен електромотор.
Комфортът на борда на Серия 7 се издига на ново ниво. Стъклата са с подобрена шумоизолация, за да изолират акустично кабината изцяло от външния свят. Предлагат се нови дървени фурнири, ластни и кожени тапицерии от най-висококачествени материали.
Подобрено е разположението на бутоните на мултифункционалния волан, а гнездото за безжично зареждане на телефони е преместено на по-удобно място. Мултимедийната комуникационна система работи с ново поколение софт- и хардтуер, като екраните за пътниците на задните места са с HD резолюция.
Лимузината гарантира първокласно возене благодарение на стандартното въздушно окачване, което може да бъде допълнено със система против накланяне в завои. Модерната електроника позволява автоматично движение в лентата и паркиране. Както и досега ще се предлага стандартен и удължен вариант на каросерията.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш