„Енерго-Про“ отчита ръст на безкасовите плащания

Постоянно нарастване на броя на клиентите, които заплащат сметките си за консумирана електроенергия по безкасов път, отчита „Енерго-Про“. Същата тенденция се наблюдава и при разплащанията, свързани с ползване на други услуги на компанията, например присъединяване към електроразпределителната мрежа, увеличаване на ползваната мощност и други.

Компанията е предоставила на своите клиенти редица възможности за плащане по безкасов път – директен дебит, през банкомат, с интернет банкиране или през системата за електронно плащане ePay.bg. Най-голям ръст се забелязва при разплащанията през системата на ePay.bg. През април 2017 година над 23 % повече клиенти са избрали този начин на плащане в сравнение със същия месец на миналата година. Значително повече са и извършените плащания с интернет банкиране чрез преводно нареждане по банкова сметка на „Енерго- Про“.

Близо 10 % по-малко клиенти са избрали физическото посещение на касите в клиентски център на компанията, за да заплатят своите месечни задължения за консумирана електроенергия през април 2017 г. в сравнение със същия месец на миналата година. Над 7 % по-малко са и хората, които са използвали касите в Български пощи за заплащане на сметките си за ток.

 

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес