Повечето нови автомобили са сиви, черни или бели
При покупка на нова кола жените търсят по-ярки цветове от мъжете. През изминалата година европейските потребителки са купили повече червени и сини автомобили, отколкото представителите на силния пол.
Като цяло обаче модната тенденция изтласква на заден план ярките цветове. В огромната си част продадените нови коли са сиви, черни или бели. Всяки трети купен нов автомобил е сив или сребрист. Някои потребители избират цвета спонтанно според своите предпочитания, а други взимат предвид и неговата стойност при евентуална препродажба. Практиката показва, че употребявани коли с ярки цветове се продават по-трудно в сравнение с боядисаните в черен или сив лак. Най-голям възход при новите автомобили отбелязва белият цвят, който е и един от „белезите“ на новото поколение по-екологични модели.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш