Най-бързият модел на Renault завива с четирите колела
С интерактивно шоу бе представен за първи път пред българска публика новият модел Renault Megane RS. Гостите на премиерата в киноцентъра в Бояна нарисуваха трасето със завои, по които премина автомобилът във виртуалния тест, излъчван наживо в интернет за феновете на високите скорости. „Радвам се, че зрителите се включиха в теста, защото благодарение на техните предизвикателства успяхме да покажем най-доброто, на което е способен Megane RS“, коментира Рено Пирел, генерален директор за България на концерна Renault Nissan.
Новият модел Megane RS е създаден в сътрудничество с отбора на Renault във „Формула 1“. Купувачите могат да избират между два типа шаси – Sport (съчетава динамиката и комфорта) и Cup (за още по-безкомпромисно пистово поведение). Както подобава на спортна кола, каросерията е оборудвана с широки брони, ниски прагове и заден дифузьор с централно разположена ауспухова тръба. За първи път в компактния сегмент се появява технологията 4CONTROL за завиване с четирите колела, която позволява не само по-добра маневреност, но и много по-голяма стабилност в завои при бързо каране.
С отварянето на вратата водачът и неговите пътници се пренасят в света на високите скорости – спортно табло, скосен волан с лостчета за смяна на предавките, алуминиеви педали, дълбоки седалки с интегрирани подглавници, червено-черна тапицерия. Мултимедийната система с голям цветен екран позволява бързо и лесно използване на всички функции на борда. Една от тях е запис и анализ на пътуването, които могат да бъдат споделени в социалните мрежи.
Под предния капак работи 1,8-литров бензинов турбо двигател с мощност 280 к.с. и въртящ момент 390 Nm. Тягата се предава към предните колела през 6-степенна скоростна кутия – механична или автоматична с двоен съединител. С адаптивен круиз контрол, система за разпознаване на знаците, предупреждение за напускане на лентата и други модерни електронни асистенти Megane RS е подготвен не само за бързи гонки, но и за всекидневно шофиране.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш