Масови проверки на търговци по празниците

Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще проверява търговци за коледните и новогодишните празници за най-честите трикове при намаленията – неясен процент отстъпка и неосигурени наличности спрямо обема на направената реклама. Това стана ясно от думите на председателя на регулатора Димитър Маргаритов.

“Ние се хващаме за това, което е заблудило потребителя. В обекта го е накарал да влезе бомбастичният процент намаление, независимо от думата “до”, той очаква, че там ще има стоки със 70% намаление, например. А това не е така, с едно-две изключения. Ние трябва да направим обективната преценка потребителят въведен ли е в заблуждение с такъв анонс”, коментира Маргаритов. Той изрази позиция, че нелоялните търговски практики следва да бъдат санкционирани с процент от оборота.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България