Модерно е кожата да сияе като ореол

През лятото се търси повече натурална козметика

Горещата тенденция на лято 2019 е бляскава кожа с равномерен тен и излъчване на свежест, показва лятното издание на лайфстайл обзора „Тенденции и иновации”.

Чудесният загар на тялото се постига с

иновативни продукти с автобронзиращ ефект

С тях загарът на кожата е равномерен и естествен. Те са и лесни за употреба и нанасяне. Сред най-търсените продукти за тен са автобронзантите в удобни опаковки под формата на спрей или лосион. Друг интересен пример е автобронзиращо мляко за лице и тяло, което е с лека структура и попива веднага. Така се постига невероятен загар дори и след кратко излагане на слънце.

Големият хит на лятото са специалните

спрейове с блестящи микрочастици

При нанасяне те полепват за кожата и отразяват светлината не само от лампите в нощните клубове, но и от слънцето. Така всяка дама може да има блестящ ореол около себе си. В магазините се предлагат и специални серуми от водещи производители, които могат да се използват само в определена област, на която да се постави акцент – около очите, шията или деколтето.

За последната година търсенето на натурална козметика в магазините за дрогерийни стоки се е увеличило с почти 10%. Тези продукти са особено търсени през лятото, тъй като не съдържат синтетични вещества, оцветители и консерванти. В натуралната козметика се използват висококачествени природни съставки, минерални пигменти и естествени цветове и аромати, които се възприемат максимално добре от кожата и не предизвикват раздразнения и алергични реакции.

Гореща тенденция при

дезодорантите за тяло

е използването на продукти без алуминиеви соли, които могат да проникнат в тялото през потните жлези. Разбира се, за хората защитата срещу изпотяване е топ приоритет през лятото. Добрата новина е, че благодарение на иновациите в козметиката, дори и без соли и парабени, новото поколение натурални продукти осигурява дълготрайна защита и при интензивно спортуване. Този ефект се постига с използването на изцяло натурални съставки, които придават лекота и свежест на продукта и в същото време ефективно се борят с появата на неприятни миризми.

Това лято дамите на плажа не само са ослепителни и излъчващи свежест, но и се радват на стегната кожа без целулит и други дребни недостатъци. За тази цел се използват все по-популярните

кремове за стягане на седалището и бедрата

Редовната им употреба води до по-гладка и стегната кожа, благодарение на използването на натурални масла, екстракти от кафе и какао и естествени, стягащи колагени.

 

 

Мъжете стават все по-суетни

Интересна тенденция през този сезон е ръстът от около 20% на пазара на продукти за мъжа, която може да бъде обяснена с три основни причини. Първата е, че мъжете все повече се грижат за добрия си външен вид, интересуват се от новостите и са склонни да тестват иновативни продукти, разработени специално за тях.

Втората е, че господата все по-често предпочитат да пазаруват в специализирани магазини, където могат да открият богат асортимент от мъжки стоки, обособен в отделен сектор, и да се ориентират лесно, което е много важно за тях. Третото обяснение за ръста на категорията „Мъжки свят“ е, че големите производители вече пускат изцяло мъжки серии козметика. Доскоро те предлагаха по няколко продукта, като допълнение на основната серия шампоан или крем.

Пример за това са специалните мъжки хидратиращи кремове за лице, които помагат за премахване признаците на умора. Те са обогатени с витамини, осигуряват ежедневна защита на лицето от влиянието на околната среда и дори могат да заменят афтършейва. Големият хит са ревитализиращите кремове за лице с Q10, които доскоро присъстваха основно в дамската козметика, но все по-уверено навлизат и в мъжката. Много популярни са и серумите за лице, които намаляват бръчките и подобряват еластичността на кожата, като я правят видимо по-стегната и жизнена.

Огромен хит са продуктите за брада, като се наблюдава значителен ръст на търсенето на уреди за нейното оформяне - гребени и тримери, и на продукти за грижа за брадата. Тук влизат специални бои за брада и продукти за почистване, блясък и мекота.

Мъжете са и практични и затова харесват „мултифункционални“ продукти - например душ-гел, шампоан и почистващ гел за лице в едно или така наречените „3 в 1“. В този сегмент най-предпочитаните аромати са на гуарана, лимон или мента.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл