Община Шумен пусна 8 електронни услуги

Осем нови електронни услуги предоставя Община Шумен чрез обновения си официален сайт www.shumen.bg. По този начин ще се спести време на потребителите. Чрез сайта на общината може да се направи справка по електронен път за дължимите данъци и такса битови отпадъци. За целта е нужно шуменци да имат клиентски идентификационен номер /КИН/, който се издава еднократно безплатно от общинската данъчна служба и се предава лично или на упълномощено лице.

През менюто "Информация и услуги" има възможност да се подаде заявление за записване в приемния ден на кмета, заместниците му и секретаря на общината.

Информация за нередност може да се изпрати по електронен път от рубриката "Подай сигнал за нередност". Необходимо е да се попълни бланка, в която да се посочат името на подателя и информация за обратна връзка. Пак там гражданите ще прочетат какво съдействие и от кого ще да получат по Закона за достъп до обществена информация.

По електронен път с универсален електронен подпис могат да се подадат и следните документи: заявления за издаване на удостоверение за декларирани данни;         удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси; декларация за облагане с патентен данък по чл.61 н. от ЗМДТ; удостоверение за постоянен и настоящ адрес; заявление за издаване на разрешение за летни маси към заведенията за хранене, заявление за издаване и заверяване на копие на проектна документация; заявление за издаване на удостоверения за факти и обстоятелства по УТ, касаещи поземлени имоти.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България