Отлични резултати за линията „Родна стряха” на Лидл България

Отлични резултати постига продуктовата линия „Родна стряха” на „Лидл България” месец след своя старт. Селекцията обединява в едно повече от 50 традиционни продукти от разнообразни хранителни групи, които клиентите могат да намерят на специализираните щандове на веригата.

61% е ръстът, който отбелязват млечните продукти, след като стават част от „Родна стряха”. При месните увеличението в продажбите достига 37%, показват резултатите.

„Само за февруари надвишихме годишния си оборот за 2016 година с „Лидл България”, коментира Ивона Панайо­това, производител на халви и локуми и собственик на фирма „Венеца” в село Добревци.

Мира Андонова, собственик на семейна фирма за месни продукти „Еко Мес” от село Величково, признава, че заедно с екипа си от 300 служители е доставила 62 000 артикула през февруари, което е сериозен обем и голямо натоварване на производствените им капацитети.

„Благодарение на партньорството ни с „Лидл България” през 2016 г. отбелязваме ръст в доставеното количество с над 23% спрямо предходната година. А в рамките на петгодишното ни успешно партньорство увеличението е цели 23 пъти”, обяви и Христо Кунев, собственик на фирма „Мероне” от град Алфатар, който произвежда млечни продукти.

„Лидл България”, която има 83 магазина в 43 града у нас, е сключила договори със 74 нови български доставчици през последните две години, стана ясно от думите на Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.

„С над 40% от българските производители, с които сме започнали работа при стъпването си на българския пазар през 2010 г., продължаваме да си партнираме и до днес. В самото начало някои от тях са произвеждали за нас само един продукт, докато сега те произвеждат до 10 продукта. Споделяме с тях своето ноу-хау, заедно разработваме нови продукти и допринасяме за повишаване обема и качеството на тяхната продукция. В допълнение към всичко това, им осигуряваме и сериозни шансове за експорт - над 20 фирми вече изнасят в редица европейски държави благодарение на партньорството си с нас”, коментира Драгийска.

 

 

18.inddСамо родно на едно място

Линията „Родна стряха” на Лидл България обединява в едно повече от 50 продукти от български доставчици от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение качество/ цена: месни деликатеси - луканка, суджук, саздърма, млечни изделия - сирене, кашкавал, кисело мляко, сладкарски изделия - халва, локум и вафли, охладени тестени, варива, подправки и напитки.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Икономика