В хип-хопа римуват Lamborghini с бикини
Огромни джипове, наточени спортни коли и безкрайно дълги лимузини дефилират във видеоклиповете на рапърите. Изпълнителите на хип-хоп хитове често възпяват определени марки и модели автомобили. Едно американско издание и софтуерна компания си направиха труда да анализират текстовете на песни от този жанр през последните 40 години. Оказва се, че любимите коли на рапърите са Mercedes и BMW, които са по-често споменавани в хитовете им от Ferrari и Lamborghini.
Статистиката показва, че за Mercedes се пее най-много на хип-хоп сцената. Общо 1998 пъти е споменавано името на германската марка по различни начини – като AMG, като Benz, като Mercedes и като Maybach. Цитирани са реплики от песни на английски език, например „...тогава с Лоренцо ще офейкаме с Бенц-о“.
На второ място в своеобразната класация е BMW с 1162 споменавания в рапърски хитове. На трета позиция е Ferrari, чието име присъства 844 пъти в хип-хоп текстове. Следва Cadillac, която е най-възпяваната от всички американски марки. А след това идва Lamborghini, което в песните се римува с „бикини“ и Худини, а в кратката си форма Lambo е съчетано с екшън героя Рамбо. Друго подобно любопитно римуване е на Honda с „анаконда“ или с Джейн Фонда, както и на Range Rover с „hangover“ (махмурлук).
От масовите марки на най-голяма популярност сред рапърите се радва Chevrolet. Извън този жанр това е най-често споменаваното автомобилно име в американските песни. От японските марки най-напред в класацията е Lexus, но явно някои хип-хопъри не познават добре гамата на тази марка, защото я свързват с модела Land Cruiser, който всъщност е на Toyota.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш