Спортист по природа

Новата "тройка" е еталон за динамика сред спортните лимузини

24-1-6kol

Още от средата на 60-те години на миналия век BMW произвежда компактни спортни лимузини и поставя еталона в този сегмент. Със Серията BMW 02 до 1975 г. и със Серия 3 след това „баварците“ са се превърнали в образец на динамика, мощ, пътно поведение и лукс в средния клас. Новото, седмо поред, поколение на най-продаваната спортна лимузина обещава да продължи традцииите на своите предшественици и да предложи на бъдещите си собственици още по-голям комфорт и бързина.

24-2-3kol

На започналото изложение в Париж паднаха последните въпросителни около новата „тройка“. Тя е станала по-дълга (4,71 м) и по-широка (1,83 м), но запазва почти същата височина (1,44 м), благодарение на което изглежда по-атлетично. Междуосието е увеличено с 4 см до 2,85 м и това се отразява благоприятно върху комфорта и пространството на задната седалка, която е по-широка и по-удобна. За подобреното пътно поведение допринасят увеличените следи – с 4 см отпред и с 2 см отзад.

24-3-6kol

Инженерите са акцентирали върху увеличената здравина на каросерията и намаленото тегло. В модела 330i разпределението на масата между предната и задната ос е в идеалното съотношение 50:50. Този вариант тежи 1545 кг, което е с 25 кг по-малко отколкото досега. Благодарение на подобрената динамика (коефициент на челно съпротивление 0,23) и високотехнологичното окачване шофирането е по-спортно и динамично.

24-5-6kol

За първи път в модел на BMW се използват амортисьори, работещи в зависимост от хода. Тяхното действие се променя безстепенно и прогресивно в зависимост от съответния ход на окачването и това води до по-комфортно преминаване върху неравни настилки или бързи завои.

p90323744_highres_the-all-new-bmw-330e

Предлагат се М спортно окачване със снижаване на каросерията с 10 см и адаптивно М окачване с електронен контрол на амортисьорите. При по-мощните варианти 330i и 330d е наличен спортен М блокируем диференциал, който преразпределя въртящия момент между задните колела и увеличава стабилността.

24-6-6kol

Пазарният старт на новата Серия 3 е с моторизации 320i, 330i, 318d, 320d, 320 dxDrive, и 330d с мощност от 150 до 265 к.с. Всички двигатели са свързани с подобрена 8-степенна автоматична трансмисия ZF. Само моделите 318d и 320d разполагат с механична скоростна кутия. Предстои въвеждането на още двигатели с по-голяма мощност.

24-4-6kol

Автомобилът е оборудван с най-модерните технологии за автоматично спиране, движение в лентата, поддържане на дистанция до превозното средство отпред, адаптиране на скоростта към пътните знаци и др. Нови са адаптивните LED фарове с лазерни дълги светлини. При маневриране и паркиране водачът може да остави колата автоматично да се движи с ниска скорост на заден ход в тесни участъци по траекторията, премината при навлизане в този участък.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили