Тейлър Суифт чупи рекорди за гледания

Видеото към най-новата песен на Тейлър Суифт Look What You Made Me Do счупи рекорда за най-много гледания за 24 часа в ютюб (43.2 млн. преглеждания).

Пилотният сингъл от предстоящия албум Reputation оглавява класациите по света

Първият й лидер във Великобритания

Американската поп сензация Тейлър Суифт счупи всякакви рекорди за гледаемост и стрийминг в интернет с новата си песен Look What You Made Me Do („Виж какво ме накара да направя“). Парчето предизвика истинска сензация в мрежата веднага след появата си миналата седмица, доказателство за което са феноменалните преглеждания в ютюб, както и преслушванията в най-голямата платформа за стрийминг спотифай.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=3tmd-ClpJxA[/embed]

За първите си 24 часа официалното видео на Look What You Made Me Do направи над 43.2 милиона гледания, което е абсолютен рекорд за най-големия сайт за видеосподеляне. Предишните носители на отличието са Адел с Hello (27.7 млн. преглеждания, най-добро постижение за музикален клип, качен на канала VEVO) и кореецът Сай с втория си сингъл след Gangnam Style, Gentleman (36 млн., рекорд за всички видове видеа в ютюб).

23-1-1

Интересът към проекта обаче не остана само за първия ден, а продължи до края на седмицата. За по-малко от четири дни видеото удари над 100 милиона преглеждания, което никой друг западен изпълнител не е правил досега. Благодарение на главозамайващите гледания на проекта, Суифт успя да постави и рекорд за най-много гледания на канал на музикален изпълнител в ютюб за един ден (53 милиона).

Премиерата на кадрите към новия сингъл на Суифт бе по време на музикалните награди на MTV Video Music Awards 2017, 3 дни след появата на песента в интернет. Преди това меломаните, които използват ютюб, можеха да чуят песента, благодарение на т.нар. „lyric видео“ (клип, който съдържа текста към парчето), което също счупи всички възможни рекорди за гледаемост на подобен тип видеа.

Освен в ютюб Тейлър Суифт регистрира феноменален интерес и в стрийминг платформата спотифай, с която отскоро работи заедно, след като през юни реши отново да направи каталога си достъпен. Там Look What You Made Me Do направи над нечуваните до този момент 10.1 млн. преслушвания за ден.

Пилотният сингъл от предстоящия албум на суперзвездата Reputation постави рекорди и в останалите аспекти, с които се „консумира“ музика – радио и продажби. Песента бе най-добавяният трак по радиостанциите в историята в Америка, като абсолютно всички 187 канала, които пускат поп музика добавиха парчето в плейлистите си. Благодарение на това Look What You Made Me Do счупи рекорда за най-много излъчвания за ден. Минути след пускането си в продажба сингълът оглави класациите в десетки страни по света, като преднината й спрямо второто място в САЩ бе рекордните 94%.

Песента се превърна в първия лидер на Тейлър Суифт във Великобритания, като дебютира директно на първото място, измествайки досегашния №1 New Rules на Дуа Липа. Същото се очаква да стане и в Америка, където по-късно днес ще бъде официално обявено дали Look What You Made Me Do ще прекрати 16-седмичната доминация на Despacito.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Шоубизнес