Хората със скъпи имения избират медии пред работата

Хората, които притежават имот на стойност над 1 млн. долара, прекарват средно по 44,4 часа седмично в медиите, а на работното си място - 41,4 часа.

Над 80% от купувачите на луксозни домове са семейни

Над 80% от купувачите на луксозни жилища са семейни. Това показва изследване на международна компания за луксозни имоти. Но за участниците на пазара е важно да се проследят и навиците на хората, които влагат значителни средства в имоти.

Потреблението на медийно съдържание, за всички възрастови групи и нива на заможност, вече не се ограничава до развлеченията и образованието. Медиите вече се приемат като част от живота - по същия начин както 8-часовия работен ден. На практика, заможните собственици на жилищен имот прекарват средно повече време с медиите, отколкото на работа, показва проучването. Хората, които притежават имот на стойност над 1 млн. долара, прекарват средно по 44,4 часа седмично в медиите, а на работното си място - 41,4 часа. Времето, прекарано в интернет, конкурира телевизията като най-продължителната дейност за собствениците на жилищен имот.

Тенденцията за увеличаване на времето, прекарано пред екрана на мобилно устройство, се води от поколението Y (на възраст от 20 до 39 г.), които на практика заменят телевизионното време с екранно време. Поколението Y е привикнало с 24-часов достъп до медии, благодарение на таблетите и смартфоните, като средното дневно потребление на медии е над 7 часа (53 часа седмично). Затова не е изненадващо, че американците са изложени на между 4000 и 10000 реклами на ден. В световен мащаб, компаниите са похарчили 629 млн. долара за реклама през 2018 г.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Имоти