Черният петък идва

Тази година Black Friday на eMAG започва на 22 ноември

Само преди 6 години едва 10% от българите знаеха какво представлява търговската кампания Черен петък и 5% се включиха в нея. Днес обаче рекордните 95% у нас познават шопинг събитието и 73% от тях възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка. Това са изводите от представително проучване на Kantar* за нагласите и очакванията за деня с големите намаления.

В България почти два пъти повече от предпочитащите физически магазини са тези потенциални клиенти, които ще изберат да направят покупките си онлайн – 62,9%. eMAG.bg, от своя страна, е водеща платформа сред дестинациите за електронна търговия на Черния петък – посочвана от 41,2% от респондентите в проучването.

Прогнозите на самата компания са, че един от трима души с достъп до интернет в страната ще посети кампанията им през мобилната апликация или сайта на eMAG.

За да отговори на растящия интерес, тази година Black Friday на eMAG ще започне на 22 ноември и ще продължи до 01:59:59 ч. на 23.11.2019 г. Датата е седмица по-рано от тази в повечето страни, което според ветераните в организирането на кампанията е в интерес на клиентите им, за да може максимално количество от направените поръчки да бъдат доставени за две седмици.

Онлайн магазинът е осигурил 220 000 продукта на склад в разнообразни категории – атрактивни и специално селектирани оферти за електроника и компютри, за външния вид и спорт, за децата, за къщата, колата, хобито и домашните любимци. Сред тях са 18 000 телевизора, 30 000 продукта за дома и градината, 10 000 продукта в категория Мода, 18 000 малки домашни електроуреди, 13 000 смартфона, 3 500 лаптопа, 10 000 игри и играчки, 10 000 парфюми и козметика и още много други.

Търговските партньори в Маркетплейс на eMAG също се включват с допълнителни 300 000 оферти за Black Friday – както продукти от традиционните категории, така и по-нестандартни предложения като инвестиционно злато, автомобили и мотоциклети, почивки до екзотични дестинации и дори яхти.

Зад Black Friday на eMAG стоят месеци усилена работа, като в трите страни, където онлайн платформата оперира и провежда кампанията, са направени инвестиции до З милиона евро в сървъри, хостинг и облачни услуги, с цел да се поддържа високото потребителско преживяване в деня с най-големия трафик през годината.

 

 

* Националното представително проучване е проведено по поръчка на eMAG сред 1000 респонденти на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в периода 16–28 октомври 2019 г.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес