Как в интернет коментират политиката на авиокомпанията
О’Лиъри се изправил на бара и поръчал халба „Гинес“. Бармънът кимнал и му казал просто: „Това ще Ви струва един паунд, господин О’Лиъри“.
Донякъде изненадан, О’Лиъри отговорил: „Но това е много евтино“ и подал парите.
„Е, опитваме се да изпреварим конкуренцията. Освен това раздаваме безплатна бира всяка сряда от 6 до 8 вечерта. И имаме най-евтината бира в цяла Англия“, отговорил му барманът.
Барманът обаче продължил: „Виждам, че си нямате чаша, така че вероятно ще ви е необходима една от нашите. С това цената става 3 пануда“. О’Лиъри се намръщил, но платил, без да казва нищо. Той взел чашата си и тръгнал да си избере маса, на която да седне. „Вие искате да седнете!“ - възкликнал барманът. – „Това ще Ви струва още 2 паунда. След това продължил малко по-тихо: „Мисля, че може да сте твърде голям за този стол. Мога ли да Ви помоля да седнете в тази рамка, за да преценим габаритите ви?“.
Шефът на Ryanair се опитал да седне, но рамката била твърде малка и когато не могъл да се измъкне от нея, се оплакал на бармана: „Никой няма да се побере в тази малка рамка!“.
„Опасявам се, че ако не можете да се поберете в рамката, ще трябва да платите допълнителна такса от 4 паунда за вашето място“, отговорил барманът.
О’Лиъри изпсувал тихичко под носа си, но платил. Майкъл О’Лиъри вече бил толкова раздразнен, че се върнал на бара, ударил халбата си в тезгяха и извикал: „Това е абсурдно, искам да говоря с мениджъра“.
„Ето Ви имейл адреса му. Ако желаете, можете да се свържете с него между 9.00 и 9.01 часа всяка сутрин от понеделник до вторник на този безплатен телефон. Таксата е само 1 паунд за секунда или част от нея...“, отговорил все така спокойно барманът.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш