На 16 август 2018 да почерпят

Къде се корени харизмата на дъновизма Решения на видни политически фигури са повлияни от учението

Фалшиви новини пак бълва „Дневник“ Мамят за плажа в Аспарухово, лъжат за делото за Пирин

Богатите гинат по-скъпо в катастрофи В момента съдиите присъждат еднакви суми за обезщетение на всеки наследник

Най-малко 48 загинали при самоубийствен атентат в Кабул Ранените са близо 70

„Копенхаген“ дразни ЦСКА с думи

Шефката на Агенцията по вписванията Зорница Даскалова: Не е време за оставка, необходима съм (обзор) Никой не бил застрахован от срив

Извънредно положение в Генуа след рухването на виадукта

Кога хазната връща ДДС по европроекти

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък

Калоян Паргов: Цената на ремонта на „Граф Игнатиев“ е в пъти по-висока от тази на магистралите

Спират изтичането на мозъци с 61 млн. лева Държавата връща млади учени от чужбина с по-големи стипендии

Търсят две момчета, пометени от вълна на вълнолома във Варна Отменят празничния концерт и заря в града

САЩ налагат санкции върху руски и китайски компании за нарушаване на икономическото ембарго върху Северна Корея

Роналдо с нов гол за „Ювентус“

10 млн. лв. за реклама на туризма през 2018 г. 2 милиона ще се дават ежегодно за увеличаване на пътуванията на българи в страната

Близо 10 млн. лв. за реклама на туризма ни ще бъдат похарчени през тази година.

600 хил. лв. са за редизайн на туристическия портал

Над 9,98 млн. лева ще бъдат изразходвани през тази година за национална реклама на туризма ми. Това е записано в плана за реализация на актуализираната национална стратегия на туризма с обхват до 2020 г., публикуван на сайта на Министерство на туризма. Основната част от тях – 7,98 млн. лв., ще бъдат похарчени за привличане на повече чужди туристи у нас. За целта ще се провеждат информационни кампании, включително и в страни, откъдето целогодишно идват туристи в България. Средствата ще се разходват от самото ведомство, заедно с туристически сдружения. Като цели, които трябва да се изпълнят, за да са инвестирани правилно средствата, са посочени брой на новопривлечени посетители, разпознаваемост и удоволетвореност от осъществените кампании. Сумата, която ще бъде заделена в бюджета на туристическото министерство за реклама в чужбина през 2019 г. и 2020 г., е по 6,5 млн. лв. За активизиране на вътрешния туристически пазар ще се харчат по 2 млн. лв.

Успешното ни позициониране като дестинация в световен мащаб трябва да бъде подпомогнато и от разработка на стратегически документи. 120 хил. лв. са предвидени за целия период на действие на стратегията за изработване на маркетингова стратегия на дестинация България и план за прилагането й. Актуализирането на стратегията за развитие на брандовете ще струва на държавата 60 хил. лв., определени за настоящата година. За подобряване на туристическите-информационни центрове в страната са предвидени общо 10 хил. лв., а за свързването им в мрежа – 90 хил. лв. до 2020 г. Провеждането на проучвания за оценка на маркетирането ще струва 80 хил. лв., а развитието на туристическите атракции – до 20 хил. лв. За актуализация на Регистъра на туристическите атракции, развитие на партньорства с отговорните институции за изграждане, реновиране, социализация и опазване на туристически атракции у нас не са предвидени средства. За развитие на мрежата от екомаршрути и привличане на по-платежоспособни туристи също няма предвиден бюджет. По 30 хил. лв. за целия период са предвидени за развитие на морския продукт, на планинския, на здравен и културен туризъм. Общо 600 хил. лв. са предвидени за редизайн на туристическия портал и за поддържане на профили в социалните мрежи, става ясно от плана към стратегията.

С 1,3 млн. лева

Свързват хотелите с НАП и МВР

1,3 млн. лв. са предвидени в плана за действие към актуализираната стратегия за развитие на туризма до 2020 г. за свързване на хотелите с НАП, МВР, общините и Министерство на туризма. След старта на системата трябва да стане ясна реалната картина на пазара, както и да се изсветли сектора като цяло. За целта 1,2 млн. лв. ще бъдат усвоени от туристическото министерство през тази година, а през следващите две ще бъдат отделени още общо 100 хил. лв. Освен от бюджета на ведомството, средства ще бъдат осигурени и по ОПИК. 1,02 млн. лв. са предвидени за участие в инициативи на Световната туристическа организация, а 200 000 лв. за партньорство със Световния съвет за пътувания и туризъм. Още близо 1 млн. лв. са предвидени за сътрудничество с различни международни организации.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.