„Парцелгейт” се развихри в Полша Премиерът си купил имот на шесторно по-ниска цена

След градушката в Горна Оряховица кметът свика кризисния щаб Градоначалникът е разпоредил незабавна проверка на щетите

Атанас Скатов се завърна от Хималаите

Министър Захариева: Германия счита България за важен партньор и за много силна проевропейска държава

Серенай Саръкая и Керем Бурсин се разделиха

КФН: Изплащането на 10 лева обезщетение на наследници на загиналите в катастрофа край Своге е противозаконно

Народът му отпуска края – харчи за курорт, техника и ремонти Увеличаваме разходите си по-бързо от останалите европейци

ЦСКА не се предава, титлата между Разград и „Армията“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 май 2019

Ники Лауда – Майсторът на резките завои

Мей предлага на депутатите да гласуват ново споразумение за Брекзит

11 чиновници в МОН пишат учебници

11 служители на образователното министерство са автори или съавтори на учебници, помагала и опознавателни книжки. Това става ясно от писмен отговор на министъра на образованието Красимир Велчев след депутатско питане, отправено от народния представител Анелия Клисарова от „БСП за България“.

Клисарова пита министър Вълчев колко на брой и на какви длъжности са служителите на МОН, които са автори участват в авторски колективи, изготвили познавателни книжки, учебници и помагала, които са получили одобрение или чакат такова от министъра на образованието. Както и дали въпросните служители са декларирали това по надлежния ред с оглед избягването на конфликт на интереси.

Шестима от въпросните чиновници са служители в министерството, като един от тях е директор, 3-ма – държавни експерти, а двама – главни експерти.

Останалите петима са служители в регионалните управления по образованието – един началник и 4-ма старши експерти.

„Всички те са декларирали в законовия срок посочените обстоятелства“, уверява в отговора си министър Велчев.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. До кога хора, не работещи като учители ще пишат учебници? Толкова са далече от психическите възможности на учениците, че просто си нямат представа. На теория е много лесно, но практиката е съвсем друга. Имах един ученик, който на можеше да произнася звук „к“. Та този ученик ми отвори очите. Трябваше да се научи да изписва малката ръкописна буква „к“ Цитирам го:(още бяхме другарки) Другарто, тато те гледам колто е лесно…. Само,че тото го правя аз толто и трудно…..ЗАМИСЛЕТЕ СЕ!!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.