Над 60 хиляди домакинства във Франция са без ток след проливни дъждове и силен вятър

Русия приключи първото изпитание на най-мощния си ледоразбивач „Арктика“ (ВИДЕО)

Агент 007 няма време да умре с новия Defender Офроудърът на Land Rover вилнее във филма за Джеймс Бонд

Див популизъм в Общинския съвет в Стара Загора води до голям финансов дефицит за дейностите в чистотата

МВР отчете повече жертви в катастрофи през 2019 г., стартира мащабна операция за безопасност на пътя

Българите вече са по-бързи от Мат и Жирардели, Банско още чака втора кабинка

БСП избира нов лидер на 26 април 2020 г.

Мумия се появи на мястото на бившия мавзолей в София (СНИМКИ)

Взривиха сака, заради който бе отцепен пл. „Независимост” във Варна

Андалузитът – и в болест, и в здраве Кристалът внася хармония в дома

Австралия се готви за най-горещия ден в историята си

Блокиран е площад във Варна заради забравен багаж

Задържаха извършители на множество кражби и грабежи от Велинград

Младен Маринов: Пробата за алкохол на шофьора, блъснал двете момичета на столичен булевард, е отрицателна

Нов режим на водата в Перник ще бъде въведен през следващата седмица

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Най-натоварени са линиите към „Люлин” и „Студентски град”

Досега няма нито едно нападение в автобусите между 00:00 и 04:00 ч.

Около 12-13 хиляди билета на месец се продават за нощния градски транспорт в София, съобщиха пред “Труд” от столичния Център за градска мобилност. Оттам обясниха, че няма разлика в посещаемостта през лятото и тази през есента, всеки месец новата услуга се ползва от приблизително еднакъв брой хора. От пускането на нощния транспорт на 7 април до 26 септември са продадени около 73 хил. билета за пътуване от 2 лв., а до момента продажбите са над 90 хил. Засега няма взето решение дали след месец и половина Столичната община ще продължи услугата. Градската управа трябва да реши до края на годината дали експериментално пуснатият нов вид транспорт да стане постоянен.

Нощните автобуси се движат по 4 линии, които работят от 00:00 до 04:00 ч. и се пресичат на пл. “А. Батемберг”. Линиите са от ж.к. “Люлин” 1 и 2 до жк. “Младост” 4, от кв. “Обеля” до кв. “Студентски град”, от ж.к. “Овча купел” 2 до Автостанция Изток и от ж.к. “Гоце Делчев” до ж.к. “Дружба 2”. Най-натоварени са автобусите по маршрута до кв. “Люлин”, а след тях се нареждат тези до кв. “Студентски град”. Автобусите са най-пълни в дните от петък до неделя, когато обикновено се ползват 700 души.

Досега не е имало пътници, опитали да се возят без билет в нощния транспорт. Притесненията, че той ще бъде превзет от пияници не се оправдаха, увериха от ЦГМ. Досега не е имало нито един случай на нападение на контрольори или шофьори в автобусите, включени в тази услуга. Те са снабдени с камери, а с цел безопасност кабината на шофьорите е отделена от мястото за пътниците. Във всяко превозно средство има кондуктор, който продава билетите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. В Мадрид за 10 евро взимаш билет за 10 пътувания,а има карта за младежи до 25 години за 20 евро на месец цял Мадрид и предградията, бананова бавноразвиваща измислена България,здравна карта всичко безплатно операция, хоспитализация, прегледи.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.