Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на Берлинаре

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

140 000 тона асфалт гълта новият път Пловдив – Асеновград 6,5 км от трасето вече е готово за чакълиране

Близо 140 000 тона асфалт ще глътне новият високоскоростен път Пловдив-Асеновград, но от фирмата изпълнител на проекта – софийската „ИСА 2000”, не се стряскат и притесняват, защото разполагат с две асфалтови бази. Те са с капацитет от 3 до 5 хиляди тона асфалт на денонощие и при хубаво време мащабният ремонт на „пътя убиец”, както го наричат местните хора, може да приключи далеч преди регламентирания срок от 18 месеца.

Към момента вече са разкопани 6,5 км от трасето на новото платно и встрани е изнесена цялата инженерна инфраструктура, включваща напоителни и отводнителни канали, газопроводи и електропроводи. По план тези дейности трябва да приключат до края на септември, но  въпросният участък от 6,5 км вече е готов за чакълиране. На следващия етап обаче предстои най-сложната техническа операция, свързана с изместването на 400-киловатов електровод, захранващ „КМЦ 2000” АД и намиращ се в началото на трасето откъм Пловдив, до който към днешна дата остават още около 3,5 км.

Според техническия проект габаритите на високоскоростния път Пловдив-Асеновград са 24,5 метра ширина и включват 2 платна с по 2 ленти плюс аварийни ленти, разделителна ивица от 2 метра, еластична ограда и 5 кръгови кръстовища.  Реконструкцията и разширението на пътя струва 24 792 216 лв., като 3,7 млн.лв. от тях са осигурени от републиканския бюджет, а останалите пари са  безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Региони в растеж”.  Допълнително обаче ще се изграждат локални платна за обслужване на предприятията, построени край пътя, и те заедно с отчуждаването на частни имоти по трасето ще глътнат още около 20 млн.лв.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.