Financial Times: ВСУ се опитват да привлекат доброволци с лозунга „Избери своето приключение“

Украинската армия се опитва да привлече повече хора в редиците си с рекламна кампания със слогана „Избери своето приключение“. Това съобщава британският вестник Financial Times.

Изданието отбелязва, че украинските власти променят тактиката си за набиране на армията, тъй като броят на доброволците, желаещи да се присъединят към въоръжените сили на Украйна, непрекъснато намалява.

Новият подход, пише вестникът, има за цел да направи военната служба по-привлекателна в очите на украинците и да им даде „усещане за контрол“ над живота си. За последните се посочва, че е предвидена възможност за избор на звено и военна специалност.

В Киев се надяват, пише FT, че доброволците ще се записват по-активно в „по-престижни и по-добре оборудвани“ части на Въоръжените сили на Украйна.

Изданието посочва още, че украинското министерство на отбраната отказа да назове точния брой новобранци, които са били привлечени от подобна рекламна кампания.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Свят