Доналд Туск е новият председател на ЕНП

Американският държавен секретар Майк Помпео е похвалил България за сделката за F-16

Бойко Борисов е благодарил на Манфред Вебер за призива му да се свали мониторинга върху България

Москва върнала на Украйна повредени кораби

Борисов: С Ангела Меркел вярваме, че ЕНП трябва да запази лидерските си позиции в ЕС

Премиерът Борисов е поканил Себастиан Курц в България

Свалките пречат на успеха в тениса

5 години плащаме за отнето предимство Цената на „Гражданска” ще нарасне с 240% за няколко бири

БАБХ изтегли от пазара пушена скумрия и домашен свински суджук заради листерия

Дервиши се завихрят в НДК „Сема” - ритуал и спектакъл в едно

Под земята печатат нови паспорти До края на годината се разбира кой ще прави картите с чип

Признаване на разходи за служебен автомобил

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 21 ноември 2019

Борисов: С Кириакос Мицотакис сме единодушни, че ЕС трябва да се разширява

Борисов към Естер де Ланге: Благодаря ти, че се увери на място колко добре пазим границата на ЕС

17 оферти за строежа на тунел „Железница“

17 кандидати подадоха оферти за изпълнители на обществената поръчка за проектиране и строеж на най-големия тунел у нас „Железница“, част от лот 3.1 на автомагистрала „Струма“. Това стана ясно от процедурата за отваряне на документацията, стартирала вчера в централата на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).

До месец става ясен изпълнителят на проекта за 250 млн. лева

Обществената поръчка е на стойност 250 млн. лева и обхваща 4,46-километров участък от магистрала „Струма“ между 366-и и 370-и км, който включва тунел „Железница“, планиран с дължина от 2 километра. Заложено е строителство на две мостови съоръжения с обща дължина 700 м – едното от тях преминава над жп линията София – Кулата и над пътя Симитли – Благоевград. Срокът за изпълнение е 1400 дни.

Експерти от АПИ коментираха пред „Труд“, че изпълнителят на проекта ще бъде избран в рамките на месец.

Припомняме, че проектът трябва да бъде реализиран по оперативната програма „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.“.

Обществената поръчка стартира в края на миналата година от Националната компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ (НКСИП). В началото на април парламентът закри НКСИП, а всички дейности на компанията преминаха към АПИ месец по-късно.

Офертите постъпили в Агенция „Пътна инфраструктура“ са на:

  • Обединение „Галерия Струма“ ДЗЗД;
  • Асталди ЕС ПИ ЕЙ;
  • Обединение „Струма Лот 3.1 -Железница“ ДЗЗД;
  • ДЗЗД „Ташяпъ-Струма 2017“;
  • Консорциум „Струма лот 3.1“
  • ДЗЗД „Железница 2016-Дуйгу-инжконсултпроект-екип Котов“;
  • Обединение „БГ Струма Железница 2020“;
  • Обединение „Тунел Железница 2016“ ДЗЗД
  • Обединение „Геопът – Железница – К“;
  • ДЗЗД „Лот 3.1 Тунел Железница“;
  • СП ИТИНЕРА СпА – СИНА СпА
  • „ИНЧ“ АД;
  • ХВС Галерия ДЗЗД;
  • Д/в Актор -АЕР ДЗЗД;
  • Обединение „Струма Железница“;
  • Обединение „КОНДОТЕ – МОНОЛИТ“ ДЗЗД;
  • ДЗЗД АМ Струма тунел 2016.

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. бойко мършата краде много много нагло. 2 км тунел за 250 млн. е прекалено нагло крадене. Да пукне дано майка му свинска ненаситна.

    Лердалски тунел, Норвегия: 24,5 км – 120 млн евро – 1 км. = 4 898 млн евро.

    Кресненско дефиле, България: 2 км – 125 млн евро. – 1 км = 67,5 млн евро.

    Близо 14 пъти по-скъпо от тунела в Норвегия.

  2. Money nowadays is hard to find but when I encouraged myself to do trading, financially I got more of it. You can Google Superior Trading System for they are the one who helped me how to trade and become rich.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.