Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

1900 евро струва най-евтиният автомобил

През 2008 г. индийският автогигант Tata (който е собственик на британската компания Jaguar Land Rover) пусна малка и евтина кола, която трябваше да завладее огромния пазар в страната. Моделът Tata Nano с цена 2100 евро там се продава добре, но много под очакванията на производителя. А пазарът в Индия има огромен потенциал, защото от 1000 души едва 18 притежават собствен автомобил. Сега целокупното население получава още по-изгодна оферта от компанията за мотоциклети Bajaj, която лансира миниатюрна кола с име Cute (означава „сладур”) и размери 2,7 м дължина, 1,3 м широчина и 1,6 м височина. Моделът е с 4 врати, тежи само 450 кг и се задвижва от мотоциклетен мотор с един цилиндър и мощност 13 конски сили. Максималната скорост на движение достига 70 км/ч, а средният разход на гориво е 3 л/100 км. На европейските краш тестове за безопасност индийският „сладур” се представя катастрофално и получава само една звезда от пет възможни. Автомобилът няма въздушни възглавници, но все пак има предпазни колани. По талон се води не лека кола, а четириколка. Но е номер едно в класацията по цена – струва само 1900 евро и се води за най-евтиния автомобил в света.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.