На 23 март 2019 да почерпят

Бирената диета – радост за небцето Тя наистина е ефективна, но има строги правила

Петролни гиганги харчат стотици милиони за информация срещу глобалното затопляне

Гражданската авиация по света изпитва остър недостиг на пилоти

Тръмп отмени санкции срещу Северна Корея часове след налагането им

Германия арестува 11 души за подготовка на терористични нападения

Русия започва серийно производство на ракетите „Ангара“

Заличават 18 туроператора от националния регистър

Тръмп удари рамо на Нетаняху преди вота (обзор) САЩ може да признаят Голанските възвишения за израелски (ИНФОГРАФИКА)

България започна с хикс евроквалификациите, младок на крачка от мечтан дебют

Ердоган: Израел няма право да окупира Голанските възвишения

Копие на чудотворната икона Богородица Всецарица пристигна в София

Елиф от „Намери ме“ стана на 10 години Малката актриса Изабела Дамла Гювенилир е родена в Ню Йорк

Ана Бърнабич: Сърбия не трябва да забравя жертвите на натовските удари

Саудитска Арабия иска минимална цена на петрола от 70 долара за барел

40 камери в София ще следят дали шофьорите карат в бус лентите

Възложил съм закупуване на над 40 камери, които да следят за движението в бус лентите, заяви пред журналисти заместник-кметът на София Дончо Барбалов. Той добави, че се надява техниката да бъде инсталирана до края на лятото.

Според Барбалов нарушаването на движението в бус лентите наистина затруднява водачите на градския транспорт и техните искания са справедливи. Според него възнагражденията, които се изплащат на водачите за извънредния труд са доста високи. Барбалов допълни, че проблемът с недостиг на шофьорите не е само в България, но и в целия ЕС.

Междувременно Комисията по транспорт и туризъм към Столичния общински съвет продължава да обсъжда проблемите на шофьорите в градския транспорт. На срещата присъстват представители на комисията по транспорт към Столична община, шофьори в Столичния градски транспорт, представители на синдикални дружества, омбудсманът Мая Манолова, ръководителите на Столичните автодружества и др.

Бяха изслушани исканията на шофьорите, като основно те настояват за увеличение на заплатите в сектора, така, че да се техните възнаграждения да стигнат до средните работна заплата за София. Според тях това ще бъде постигнато с увеличение на 40 % на заплатите на всички шофьори.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Само кух човек може да измисли такива бус-ленти. Защо са се опитали преди 30 год да ги сложат в НЙ и Чик и бързо са били премахната и боядисани с чер катран и отхвърлени като опция? Защото предложителите са били под възможност да апнат кьотек от гражданите и Защото са непригодни. Точно както и вело-мело алеите върху платното на 4 лентовата стандартна улица /НЙ,Чик/. Неприкосновено бус място трябва да е само около 20 метра -там където е спирката. Сега 1/3 от улицата стои празна, а в другите 2 се ръгат и гърчат колите. Колко пътнико-поток има в колите и колко в бус-овете? 2-те ленти сега не се ли превръщат в димящ паркинг?Утре колите ще са електрик и мазните оправдания за мръсния въздух ще увиснат.Едно време в блока целият партер-/срещу Тенекиите Семинари/ имаше магазин за наши хора-с дипломи от цкбкп/ Отсреща на ъгъла бакал/плод-зеленчук магазин. Вътре в Дипл магазин -декар площ пазарува 1 човек, отвън на ъгъла на 20 квадрата се ръга масовото общество- също като сега с буслентите. Тия къде ги вземат решенията защо не отидат в НЙ или Чикаго сити хол и да ги предложат тия бусленти. То тука нема кой да им дръпне ушите, ама там така ще им изтупат кюнците, че ще им държи влага 2-30 год и за София. .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.