400 автобуса в Рим рекламират Пловдив 2019

Страничните и задните им панели ще бъдат облепени с логото на Европейската столица на културата

400 автобуса от градския транспорт на Рим ще рекламират Пловдив като Европейска столица на културата през 2019 г. Страничните и задните им панели ще бъдат облепени с логото на “Пловдив 2019” и ще се движат в този вид в продължение на 14 дни през започналия вече месец май. Паралелно в Рим ще се популяризира и италианският град Матера, който ще бъде другата столица на културата на Европа през следващата година.

Рекламата на Пловдив ще струва 14 590 евро без ДДС по прогнозни разчети. Изпълнител ще бъде италианската фирма “IMPRESA GENERALE PUBBLICITA' - JCDECAUX SPA”, която притежава изключителните права за външна реклама на превозните средства на обществения наземен транспорт в Рим. Затова и от фондация “Пловдив 2019” са обявили не конкурс, а процедура по пряко договаряне с това дружество.

Брандираните автобуси ще бъдат само част от подгряваща кампания, защото се планира съвместно с посолството на България в Италия и Български културен институт в Рим да се организира представяне на програмата на “Пловдив 2019” и на площад “Капитолия” в Рим.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България