Майк Пенс ще посети Колумбия в подкрепа на Хуан Гуайдо

Външният дълг на Гърция възлиза на 30 000 евро на глава от населението

Лондон предлага алтернатива за Брекзит Не е ясно дали Брюксел ще се съгласи

Утре отварят офертите за изграждането на 19 км от пътя Мездра–Ботевград

Молдовски опозиционни лидери твърдят, че са били тровени Обвиняват властта, че иска смъртта им

Жълт код за силен вятър в цялата източна половина на страната утре

Папа Франциск поиска конкретни мерки в борбата срещу педофилията в църквата

София има нужда от два пъти повече нови жилища Нарастването на заплатите прави покупката на дом по-лесна

Калоян Паргов: Две години чакам анализ на причините за липсата на шофьори в градския транспорт

Банков скандал тресе Скандинавия След Дания и Швеция е замесена

Административният съд прекрати делата по жалби на роми от Войводиново

Бойко Борисов: Няма да позволим на БСП отново да фалират банки и ние да им ги оправяме През юли България ще влезе в чакалнята на Еврозоната, заяви премиерът

Белгия си търси дълговете от Кадафи Брюксел предлагал на Триполи съмнителна схема

Български производител вдига завод за над 40 милиона лева във Враца

Министърът на туризма награждава победителите от конкурса за детска рисунка „Моята ЕДЕН дестинация в България“

5413 клиенти обслужи за месец НАП-Велико Търново

Общо 5413 данъкоплатци и осигурители са обслужени в НАП-Велико Търново през януари.
962 граждани са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 1435 – във връзка със здравния си статус.

На 585 души са издадени различни удостоверения, а за 191 причина за посещението е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“. 216 човека са го направили поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 149 – за да получат информация по различни въпроси. 334 са посетили великотърновската дирекция, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път.

На 598 граждани от област В. Търново е издаден ПИК /персонален идентификационен код/. Обслужени са били и 15 лица в неравностойно положение, като те използват специален бутон от машината, с който биват обслужени от служител с предимство. За плащане на задължения с карта през физически ПОС терминал са посетили приходната администрация 467 лица.

Гражданите все по-често предпочитат да платят чрез ПОС устройство, заради липсата на такси при извършване на операцията.

Системата за управление на опашките позволява и стриктен контрол при обслужването на гражданите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
8,5 минути е средното време за изчакване на клиент през трите месеца, а 11 минути за обслужването му в приходното ведомство във Велико Търново.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.