5413 клиенти обслужи за месец НАП-Велико Търново

Общо 5413 данъкоплатци и осигурители са обслужени в НАП-Велико Търново през януари.

962 граждани са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 1435 - във връзка със здравния си статус.

На 585 души са издадени различни удостоверения, а за 191 причина за посещението е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга "Справки за задължения". 216 човека са го направили поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 149 – за да получат информация по различни въпроси. 334 са посетили великотърновската дирекция, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път.

На 598 граждани от област В. Търново е издаден ПИК /персонален идентификационен код/. Обслужени са били и 15 лица в неравностойно положение, като те използват специален бутон от машината, с който биват обслужени от служител с предимство. За плащане на задължения с карта през физически ПОС терминал са посетили приходната администрация 467 лица.

Гражданите все по-често предпочитат да платят чрез ПОС устройство, заради липсата на такси при извършване на операцията.

Системата за управление на опашките позволява и стриктен контрол при обслужването на гражданите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

8,5 минути е средното време за изчакване на клиент през трите месеца, а 11 минути за обслужването му в приходното ведомство във Велико Търново.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Региони