На 18 януари 2019 да почерпят

Германия: Никой не може да спре „Северен поток-2“

Принц Филип катастрофира

Алиша Кийс ще е водещ на музикалните награди „Грами“

Гори хранилище на химическия завод „Агрополихим“ в Девня

Депото за отпадъци в Кърджали от днес има компостираща инсталация

Петричкият Ескобар от 20 г. е недосегаем Село Тополница – Меката на дрогата в България

„Хийтроу“ е най-натовареното летище в света

Британското правителство: Втори референдум за Брекзит ще отнеме година

Осем души загинаха при взрив на кола-бомба в колумбийската столица Боготa

Гръцкото правителство прави копия на Договора от Преспа, ще информира гражданите

Силният вятър предизвика щети в Сливен

Банди разкостват къщи, села и заводи Свалят керемиди, греди и тухли, не оставят камък върху камък, оплакват се хората

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 януари 2019

Документите за F-16 при президента От „Локхийд Мартин” смятат, че сделка може да има до 9 месеца

600 хибридни коня в купе на Volvo Пускат по 500 броя на година

Върховото представяне и електрификацията трябва да вървят в комплект. Това ни показва първият автомобил Volvo, който не носи емблема на Volvo. Студийното хибридно купе Polestar 1 е дебютният модел на фирменото тунинг направление Polestar на традиционния шведски производител. Занапред Polestar ще се развива като самостоятелна марка за пърформанс автомобили с електрическо задвижване.

41-3-4kol
Серийният вариант на Polestar 1 ще изглежда (почти) като студията на снимките – изчистен скандинавски дизайн в стил Volvo без никакви залитания. Фаровете на двувратия автомобил сякаш са копирани от лимузината Volvo S90, но голямата черна решетка с вертикални ребра е значително по-агресивна. Раздутите арки на задните колела подчертават атлетичното присъствие и мощната задница със светлинния почерк на S90. Четирите ауспухови тръби изглеждат много внушително, но всъщност са излишни, защото тази кола реално няма нужда от тях. Основната задвижваща сила се произвежда от два електрически мотора, а двулитровият бензиновият турбо двигател служи за удължаване на пробега при изчерпване на енергията в батериите и за увеличаване на системната мощност до 600 конски сили и 1000 Nm въртящ момент. Конкретни данни за ускорение и максимална скорост към момента липсват. В изцяло електрически режим колата ще изминава 150 км с едно зареждане. Шведите твърдят, че това ще бъде хибридът с най-дълъг преход на ток.

Първата серия от 500 екземпляра Polestar 1 ще излезе през 2019 г. от изцяло новия завод на Volvo в Китай.41-2-4kol

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.