Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

7 снегорина чистят жп релсите в страната

7 снегорина и стотици служители на НКЖИ чистят железопътната инфраструктура в страната. Това каза инж. Златин Крумов, заместник-генерален директор „Експлоатация“ в Национална компания „Железопътна инфраструктура“, пред „Фокус“ във връзка с поддръжката на съоръженията в железопътната инфраструктура при тежките зимни условия.

„В цялата система на Национална компания „Железопътна инфраструктура“ разполагаме със 7 броя снегорини, които са специално подготвени за справяне със снегонавяванията по железопътната инфраструктура. Всички те са изправни. Също така по гарите сме раздали малки ръчни бензинови снегорини, които да почистват перони и пътеки до постовите кабини в гарите. Абсолютно всички служители са снабдени с гребла, стъргалки за почистване коритата на стрелките. Хората ни са оборудвани с ръкавици, шапки, специално зимно работно облекло, така че аз мисля, че своевременно проведохме необходимата подготовка, осигуриха се необходимите средства“, каза още инж. Крумов.

Той посочи, че независимо от тежките условия през последните дни НКЖИ са посрещнали подготвени снега.

Той добави, че през последните 10 дни железопътните отсечки с най-големи проблеми са били в Североизточна България – Добрич и Шумен.

„Имахме доста снегонавявания по 9-а линия Самуил – Разград. Не бяха за подценяване и проблемите, които ни създадоха климатичните условия в отсечката Карнобат – Айтос – Черноград. Имахме и заседнал пътнически влак в междугарието Стамболийски – Пещера. Единични проблеми имахме в участъка Хасково – Мост – Кърджали“, обясни инж. Крумов, като добави, че като цяло екипите на НКЖИ денонощно са се грижели за своевременното отстраняване на проблемите, които се появяваха.

„Смея да твърдя, че НКЖИ и всичките й служби действаха организирано и съвестно, по план, който е разписан за такива условия за работа. Считам, че се справихме успешно и за в бъдеще се надявам, че ще имаме необходимата организация за справяне с подобни изненади, които природата ни поднася“, каза още той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.