7 хил. лв. струва един пункт за продажба на винетки

Снимка: Архив

Пътната агенция предвижда да бъдат изградени 4000 точки

Около 28 млн. лева са необходими, ако Агенция „Пътна инфраструктура” сама изгради мрежа от 4000 точки за продажба на електронни винетки. Във всеки един пункт е необходима инвестиция от около 7 хил. лева, обясни проф. Олег Асенов, началник отдел „Управление на информационните системи и инфраструктура” към „Национално ТОЛ управление” пред Нова тв.

По думите му, за да може един готов търговски обект да бъде свързан, трябва да се развие външна структура за продажба, която не е в проекта на АПИ. Тази външна структура предполага развитието на собствен търговски бек-офис - софтуер, който да свърже системата на АПИ с тези обекти.

Всяка една фирма, която отговаря на Общите условия, които са публикувани на сайта на пътната агенция, може да кандидатства за наш партньор, процесът е отворен за други кандидати, коментира още Асенов. По думите му 7% отиват за търговска реализация, която не е само за посредника, а и за търговско опериране.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес