Земетресение край Кърджали

Ердоган потвърди готовността на Анкара за военна операция в Северна Сирия

Полицията в Хонконг използва сълзотворен газ срещу демонстранти

Министър Ангелкова: Културно-историческият туризъм е стимул за вътрешните пътувания и икономиката

Иранският външен министър: Не съм сигурен, че можем да избегнем война

Даниел Панов откри уникалния цветен часовник във Велико Търново Съоръжението е дарение от Ротари клуб

Трусовете в Албания напукаха стотици блокове и къщи (ВИДЕО)

Ансамбълът ни спечели сребро във финала с пет топки на световното в Баку

Ердоган: Съветът за сигурност на ООН не може да реши израелския въпрос

Боровинките имат антиракови качества Малките плодчета заслужено са причислени към суперхраните

Започна плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ „Козлодуй“

Уникален слънчев часовник показва времето в Банско

Вицепрезидентът на 22 септември: Трябват ни същата увереност и воля на дедите ни отпреди 111 г.

Теменужка Петкова: Либерализацията на пазара няма да оскъпи електроенергията

Деца монтираха табели с еко-послания на дърветата в НП “Пирин“

700 коня за S-класата, 900 коня – за Maybach Brabus наточи лимузините

След фейслифта на S-класата на Mercedes и нейните доработени AMG варианти, на дневен ред идват тунингованите от Brabus модели, които са върховите изпълнения и като мощност, и като дизайн.

Brabus 700 и Brabus 900 са наточени версии съответно на S 63 AMG 4Matic и на Maybach S 650. Те се произвеждат или дооборудват по желание на клиента. Brabus предлага аеродинамични компоненти и пакети, високотехнологични джанти и най-ексклузивна кожена тапицерия с карбонови декорации.

При Brabus 700 мощността на битурбо двигателя V8 е вдигната до 700 конски сили, а въртящият момент е увеличен на 950 Nm при 3500 оборота.

При Brabus 900 моторът V12 с обем 6,3 л вече разполага с 900 конски сили и 1500 Nm въртящ момент. Максималната скорост превишава 350 км/ч.

Повишението на мощността при двата модела се постига с преработка на двигателя и смяна на много от неговите компоненти. Ходовата част е адаптирана към повишения ресурс.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.