8-степенен автоматик за Hyundai i30 N

Новият 8-степенен автоматик с двоен съединител подобрява представянето на Hyundai i30 N при състезателно шофиране на писта.

Hyundai модернизира компактния спортен модел

Мощността е увеличена с 5 к.с.

Преминалия през фейслифт Hyundai i30 N ще излезе през първата половина на следващата година с редица дизайнерски промени и нови технологии. Голямата новина при обновяването на спортния модел е оборудването му с 8-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител.

Това е първият автомобил на корейската марка за европейския пазар, който пристига с новата скоростна кутия. Тя работи с програми за смяна на предавките, които автоматично се адаптират към ситуацията, например - при пистово шофиране. Абсолютната максимална мощност на двигателя и трансмисията могат да бъдат извлечени за 20 секунди, които се отброяват в обратен ред на дисплея пред водача. Любителите на ръчното превключване имат избор и от познатата 6-степенна кутия отпреди фейслифта. Отпада старият 6-степенен автоматик за сметка на новия 8-степенен.

Мощността на модела възлиза на 280 к.с. и 392 Нм въртящ момент. Ресурсът е увеличен с 5 коня.

Максималната скорост остава ограничена на 250 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,9 секунди, с 0,2 секунди по-бързо. Данните от работата на автомобила се изобразяват върху нов екран с размер 10,25 инча. Системата за автоматично спиране вече разпознава пешеходци на пътя. Увеличен е размерът на предните спирачни дискове за по-добра ефективност на цялата спирачна система. 

Промените в дизайна включват нови, по-агресивни брони, по-големи изпускателни тръби, нови LED фарове с V-образни дневни светлини и олекотени 19-инчови ковани алуминиеви джанти.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили