Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

9 кампании с награди BAAwards 2017

Девет кампании бяха отличени  в наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) – BAAwards 2017. В категорията „Нов продукт“ отличена беше „Загорка“ с кампанията „Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?“. За „Нова услуга“ победител е „Пощенска банка“ с кампанията „Повече днес“, а второто място взе „Мобилтел“ с кампания „Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел“. Телекомуникационната компания грабна и приза в категория „Нов корпоративен бранд“ за бранда „МТЕЛ СПОРТ“. Първа инвестиционна банка беше отличена за „Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара“ за кампанията „Дигитална карта от Fibank“.  За „Продуктов ребрандинг“ награда спечели „Захарни заводи“ с кампания „Сладки времена – любимите локум и халва от Захарни заводи“, а за „Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара“ – „Кока-кола“ с кампанията „Coca-Cola No Sugar“. В категория „Активиране на бранд“ призът отиде в „Декатлон“ – за „DECATHLON BOX OFFICE“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете