9 кампании с награди BAAwards 2017

Девет кампании бяха отличени  в наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) – BAAwards 2017. В категорията „Нов продукт“ отличена беше „Загорка“ с кампанията „Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?“. За „Нова услуга“ победител е „Пощенска банка“ с кампанията „Повече днес“, а второто място взе „Мобилтел“ с кампания „Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел“. Телекомуникационната компания грабна и приза в категория „Нов корпоративен бранд“ за бранда „МТЕЛ СПОРТ“. Първа инвестиционна банка беше отличена за „Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара“ за кампанията „Дигитална карта от Fibank“.  За „Продуктов ребрандинг“ награда спечели „Захарни заводи“ с кампания „Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи“, а за „Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара“ – „Кока-кола“ с кампанията „Coca-Cola No Sugar“. В категория „Активиране на бранд“ призът отиде в „Декатлон“ – за „DECATHLON BOX OFFICE“.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес