Двама полицаи са в болница след катастрофа в София

Автобус блъсна кола на Аспаруховия мост във Варна, четирима пострадаха Катастрофа предизвика голямо задръстване

Заловиха бракониери да мятат мрежи на микроязовир край Полски Тръмбеш Спипаните са двама пенсионери, които влезли във водоема с лодка

До 17 тона тегли най-якият пикап Серията Super Duty F250/F350/F450 на Ford притежава брутални способности с 6,7-литров дизелов мотор V8

Познайник на полицията е задържан след опит да осуети проверка

Менда Стоянова: Бюджет 2020 е като пица с пармезан и шунка

8 души са задържани при мащабна операция срещу наркотрафика в Бургас

Задържаха двама с наркотици в Горна Оряховица и Велико Търново

Как да мотивираме правилно детето си да учи английски?

Фандъкова: Няма да допусна да властват популистки идеи в София

Няма опасност за живота на жената, блъсната от трамвай в София

Тръмп е предложил на Ердоган сделка за 100 милиарда долара и решаване на въпроса за санкциите за С-400

Шофьорът на камион, който уби 5-годишно дете в Русе, имал и 7 други нарушения

Живко Тодоров, кмет на Стара Загора, пред „Труд“: Общините са много зависими от централната власт

Конституционният съд обяви Янине Анес за временен президент на Боливия

900 коня и мотор V12 за G-класата Brabus G V12 900 One of Ten е най-бруталният SUV - тежи 2,6 тона, а ускорява за 3,8 секунди от 0 до 100 км/ч

Заради автомобили като Brabus G V12 900 One of Ten природозащитници организираха протести на изложението във Франкфурт, а в същото време вътре в залата посетителите го гледаха с грейнали очи. Рядко се вижда такава величествена машина с мощност 900 конски сили и цена от 720 000 евро нагоре. Това е наистина един от последните динозаври с 12-цилиндрово сърце в силно засегнатия от климатичните промени автомобилен свят.

В съвременната действителност на все по-строги екологични регулации моделите V12 са обречени на изчезване. Mercedes вече не предлага G-класата във върховия вариант G65 с 12 цилиндъра. За радост на ценителите афтърмаркетът запълва донякъде тази липса. Тунинг ателието Brabus извади „Чудовището от Франкфурт” в ограничена серия от само 10 екземпляра. Моделът Brabus G V12 900 One of Ten е може би най-бруталният SUV на нашето време.

Той се задвижва от „пенсионирания” вече 6,0-литров битурбо двигател V12, който в лимузината Mercedes S600 генерира 530 конски сили. Естествено, тунинг специалистите са „пипнали” мотора и са подобрили значително неговите параметри. Работният му обем е увеличен до 6,3 л, добавени са по-големи турбокомпресори и нови колектори, основно е преработена изпускателната система.

В резултат мощността скача на 900 конски сили, а максималният въртящ момент – на 1500 Нм. За да пощадят трансмисията, осите и диференциалите, конструкторите от Brabus са ограничили въртящия момент „само” до 1200 Нм. Направени са и подобрения на 9-степенната автоматична скоростна кутия, за да понесе натоварването от наточения двигател.

Динамичните характеристики на тунингованото „кубче” са като на суперспортна кола. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,8 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 280 км/ч. Тези цифри изглеждат впечатляващо за тежък 2,6 тона SUV с аеродинамика на трикрилен гардероб. Той стъпва върху 24-инчови джанти с гуми 355/25.

Дизайнерите на Brabus са се погрижили чудовищната мощност да бъде облечена в страховита визия. Широчината на каросерията е увеличена с 10 см и по нея са добавени многобройни компоненти, повечето от карбон. Те придават по-ефектен външен вид, а в същото време вършат определени функции и за отвеждане на въздушните потоци. С тази цел върху задната част на покрива има голям спойлер, а върху предния капак – внушителен пауърдоум, който осигурява достатъчно място за 12-цилиндровия гигант отдолу.

Значителни са промените и в пътническата кабина. Корекциите започват още от задните врати, които се отварят по-широко, за да се улесни качването и слизането на привилигированите пътници. Те се настаняват в салон с двуцветна тапицерия от най-висококачествена кожа и облицован с алкантара таван и апликации от истински карбон.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.