Срути се скат от новостроящия се участък на магистрала "Струма" край Симитли

Срути се скат от новостроящия се участък на магистрала "Струма" край Симитли

Срути се скат на новостроящия се участък ЛОТ-3.1. на АМ "Струма" край град Симитли.

Срутването е станало след поройния дъжд в сряда. Участък от ската се е свлякъл заедно с поставената предпазна мрежа и рогозката под нея. Паднала е предимно пръст и дребни камъни, които са запълнили 2-метровата "джоб" стена под ската.

Отляво на срутването скатът също тръгва да се свлича, има разкъсани участъци от мрежата и поставената под нея лесозащитна рогозка.

Срутването е в готовия още миналата година 2-километров участък от рудник "Ораново" до Сухата река. Той е с поставена настилка, замрежен скат, маркировка и пътни знаци. Мрежите бяха поставени от алпинисти миналата година а през есента участъкът неофициално беше пуснат в експлоатация за 20-ина дни.

Той отново беше затворен, тъй като при косото включване в ГП Е-79 тежките камиони започнаха да рушат асфалтовото покритие. Проблемът е, че скатът е почти отвесен, но така е по проект.

В момента от този ЛОТ се строят мостовете от северния вход на най-дългия тунел у нас-„Железница“, правят се по нова-„избутваща технология. Единият мост е готово-той минава над стария път Струмско-Долно Церово, жп-линията София-Кулата, ГП Е-79 и р. Струма. Вторият мост тези дни премина също над Е-79, готов е почти половината. Дясната тръба на тунела в посока Благоевград е прокопана, пред финал е и лявата.

След тунела в посока Симитли на южния изход моста е готов, следва също много стръмния скат срещу с. Железница.

Трасето на автомагистралата от този скат до Сухата река все още се трасира. След това следва готовият участък, чийто скат се е срутил.

ЛОТ 3.1 Благоевград – Крупник е с дължина 12.6 км., проектът включва изпълнението на два участъка: участък 1 от км 359+000 до км 366+000 /7 км. и участък 2 от км 370+400 до км 376+000 с дължина5,6 км. По втория участък все още не се работи.

Най-четени