Оригинална идея и подходящи партньори гарантират успеха. Направи го и ресторант Catit в Тел Авив.
Младият шеф готвач Меир Адони е амбициозен и непримирим и търси начини да рекламира това и в останалите си заведения. Признава, че Catit е голямата му любов, където залага освен на майсторството си, също на иновациите. И на Адони му хрумва, че трябва да използва модата клиентите да снимат сервираната им храна, кривейки се в търсене на идеалния кадър. Тогава шеф готвачът се обръща към приятелите си от винарната Carmel Winery с идея за разработване на чинии, в които да бъдат правени качествени снимки за публикуване чрез мобилното приложение Инстаграм.
За идеята е привлечен и известният фотограф Дан Перез. Така общите усилия раждат проекта Foodography и два вида чинии - Лимбо и 360. Първата е с гръб, благодарение на който при заснемане на храната се избягват ефектите на фона. Втората се върти на 360 градуса и дава възможност за снимки от различни гледни точки. Общото между двете е, че имат поставка за смартфон. Чиниите са дело на дизайнера Ади Нисани, а Перез е помагал основно за фиксиране на точния ъгъл на поставката от фотографска гледна точка. Двете чинии, разбира се, са патентовани, а в ресторанта вече се организират тематични сесии с инструктаж по качествено снимане на блюда. А обектите всъщност са качествена гурме храна, която оправдава цената от поне 150 евро на човек на час.