19 104 лв. събраха ангелите на Лидл България за най-уязвимите деца чрез прекрасна кампания навръх Свети Валентин. В навечерието на празника на любовта една от най-големите търговски вериги в България посвети вълнуващо видео на каузата на фондация “За нашите деца” и призова хората да го споделят в социалните мрежи.
Кампанията стартира на 10 февруари във Facebook страницата на Лидл с посланието: “На този празник на любовта ангелите на Лидл ще бъдете вие. За всяко споделяне на нашето специално видео ние ще дарим по 1 лев на фондация “За Нашите Деца”. Финалът бе на 12 февруари, когато до 17 ч. хората можеха да разпространяват видеото и да събират подкрепа за децата в риск, за които фондация “За нашите деца” полага грижи вече 23 г.
Вълнуващият клип, в който децата коментират какво е любовта, се превърна в хит в социалните мрежи и събра 19 104 споделяния. Малчуганите, които обясняват във видеото как искат да обичат цял живот и какво биха направили за любимите си хора, трогнаха стотици и ги мотивираха да подкрепят благородната инициатива на Лидл да дари средства за децата в риск. Героите във видеото са деца на служители на Лидл, които, включвайки се в тази благородна кауза, успяха на помогнат на други деца.
Лидл България подкрепя за пореден път каузите на фондация “За нашите деца”. През 2015 г. веригата магазини направи едно от най-големите материални дарения за новата Детска къща, в която екипът на фондацията отглежда бебета и малки деца, лишени от родителска грижа. “Признателни сме на Лидл България, че за пореден път показа своята социална отговорност към най-уязвимите деца и повярва в мисията ни да им осигурим щастливо детство” споделят от фондацията.
Благодарение на дарената сума “За нашите деца” ще продължи да помага на деца без семейства или в риск от изоставяне, на такива, настанени в приемни семейства, а също и на малчугани, които имат трудности или забавяне в развитието.
Видеото може да видите тук - bit.ly/lubovtae.