Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“

Автор: Труд news

Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу - “Като две капки вода”. Благодарение на партньорството, клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването.

Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025 г. Всеки клиент на Fibank, който направи плащания с кредитната си карта на обща стойност минимум 100 лв. по време на кампанията, автоматично участва в тегленето на наградите - общо 50 двойни билета за грандиозния финал на шоуто, който ще се проведе на Националния стадион “Васил Левски” на 18 май 2025 г.

Най-четени