Човек е ранен, след като хеликоптер е извършил твърдо кацане в Арктика

Движението през прохода Шипка се ограничава заради честванията на 3 март

Откриха древен град под Солун

Психологът Магдалена Ангелова: Гласът е начин, по който бързо можем да достигнем до подсъзнанието на другия

ТИР с медицински материали се хвърли в дере Произшествието стана на главния път Велико Търново-Русе

Екатерина Захариева ще участва в Съвет “Външни работи” в Брюксел

Десетки ранени след пожар в дискотека в Италия

Николай Нанков поставя начало на дискусия за новото райониране на страната

Йорданка Фандъкова: ЧЕЗ е стратегическо дружество, важно е да има гаранция за качествена услуга Столична община няма нищо общо със сделката, заяви столичният кмет

Две обвинения получи мъжът, който нападна сестра си и се барикадира в къща във Велинград

3000 снегорина са в готовност да чистят пътищата от снега

Бойко Борисов пред младежите в ГЕРБ: Опозицията казваше, че “асфалт не се яде” – хората сега сами искат да им строим магистрали (ВИДЕО)

БМВ откри нередности при софтуер за отработените газове

Задруга разработва критерии за качеството на храните В Сдружението на производителите членуват над 40 фирми

Олимпийските игри в ПьонгЧанг са посетени от над 1.3 милиона души

Allianz е в топ 50 на най-ценените марки в света

За седма поредна година Allianz продължава да се изкачва в класацията на 100-те най-ценени търговски марки в света и вече заема 49-то място в годишното издание “Best Global Brands” на Intebrand. Стойността на марката Allianz се е покачила с 6% и се оценява на 10,059 млрд. долара за 2017 година.

„По-добре е да водиш промяната, отколкото да бъдеш воден от нея. Ние превръщаме традиционната финансова група в гъвкава компания, като изпробваме нови технологии и работни процеси. Доказахме, че новите форми на сътрудничество и партньорство са безценни”, заяви Жан-Марк Пейол, ръководител „Маркет мениджмънт и дистрибуция“ в Allianz Group.

Фокусът на класацията през 2017 г. е насочен към компаниите, които се концентрират върху клиентската удовлетвореност, ангажираността на служителите и новите дигитални технологии. Класацията „Best Global Brands”, изготвяна от Interbrand, се основава на анализ на финансовото представяне на компанията, качеството на продуктите или услугите, които тя предлага, влиянието на марката при вземането на решение за покупка от страна на потребителите и конкурентоспособността на компанията.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Щом са германци, въпрос на време е да лъснат с мошеничества и измами.

  2. НАЙ -НИСКАТА ДОХОДНОСТ ЗА ВТОРА ПЕНСИЯ. АКО СЕ ВЗЕМАТ И ТАКСИТЕ И ДОХОДНОСТТА СТАВА ОТРИЦАТЕЛНА. ЗАТОВА ОРБАН ЗАБРАНИ ВТОРИЯТ ПЕНСИОНЕН ФОНД В УНГАРИЯ И ГИ ИЗГОНИ. ТУК НАШИТЕ НЕ ПОСМЯХА И ДАДОХА ПРАВО НА ХОРАТА ДА ИЗБИРАТ КЪДЕ ДА ИМ СА ПАРИТЕ. КОЙ РАЗБРАЛ РАЗБРАЛ.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.