На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Allianz е в топ 50 на най-ценените марки в света

За седма поредна година Allianz продължава да се изкачва в класацията на 100-те най-ценени търговски марки в света и вече заема 49-то място в годишното издание „Best Global Brands“ на Intebrand. Стойността на марката Allianz се е покачила с 6% и се оценява на 10,059 млрд. долара за 2017 година.

„По-добре е да водиш промяната, отколкото да бъдеш воден от нея. Ние превръщаме традиционната финансова група в гъвкава компания, като изпробваме нови технологии и работни процеси. Доказахме, че новите форми на сътрудничество и партньорство са безценни“, заяви Жан-Марк Пейол, ръководител „Маркет мениджмънт и дистрибуция“ в Allianz Group.

Фокусът на класацията през 2017 г. е насочен към компаниите, които се концентрират върху клиентската удовлетвореност, ангажираността на служителите и новите дигитални технологии. Класацията „Best Global Brands“, изготвяна от Interbrand, се основава на анализ на финансовото представяне на компанията, качеството на продуктите или услугите, които тя предлага, влиянието на марката при вземането на решение за покупка от страна на потребителите и конкурентоспособността на компанията.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Щом са германци, въпрос на време е да лъснат с мошеничества и измами.

  2. НАЙ -НИСКАТА ДОХОДНОСТ ЗА ВТОРА ПЕНСИЯ. АКО СЕ ВЗЕМАТ И ТАКСИТЕ И ДОХОДНОСТТА СТАВА ОТРИЦАТЕЛНА. ЗАТОВА ОРБАН ЗАБРАНИ ВТОРИЯТ ПЕНСИОНЕН ФОНД В УНГАРИЯ И ГИ ИЗГОНИ. ТУК НАШИТЕ НЕ ПОСМЯХА И ДАДОХА ПРАВО НА ХОРАТА ДА ИЗБИРАТ КЪДЕ ДА ИМ СА ПАРИТЕ. КОЙ РАЗБРАЛ РАЗБРАЛ.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.