Община Шумен свали 11 км незаконни кабели от стълбове

Трима заболяха от туберкулоза във Великотърновско за броени дни, Белодробната болница провежда профилактика

МВнР: 24-часова общонационална стачка е обявена в Гърция за 14 декември

Музикална магия с шедьоври на световната класика в коледния концерт на търновския театър

Спасители измъкнаха автомобил, паднал в река Огоста

Трудово-правна консултация на "Труд" Имам ли право на увеличение на заплатата за работа по време на празници?

47-годишна сви бижутата на съселянка в Полскотръмбешко

СГП внесе обвинителен акт срещу Даниел Митов и Христо Ангеличин за престъпление по служба

Над 60 души са ранени след експлозия в най-големия газов хъб в Австрия

Вижте кои са Сметната палата установи несъответствия в имуществените декларации на 375 лица на висши държавни длъжности (СПИСЪК)

Кола помете неправилно пресичащ пенсионер

Шест години затвор и 100 000 лв. глоба за албанец за контрабанда на 18 кг марихуана

НДК домакинства най-мащабния книжен форум у нас

Санданчанка празнува 100-годишен юбилей

В групата има двама известни дедесари Бандата за реекспорт на лекарства се разследва за укриване на данъци и пране на пари

Allianz е в топ 50 на най-ценените марки в света

За седма поредна година Allianz продължава да се изкачва в класацията на 100-те най-ценени търговски марки в света и вече заема 49-то място в годишното издание „Best Global Brands“ на Intebrand. Стойността на марката Allianz се е покачила с 6% и се оценява на 10,059 млрд. долара за 2017 година.

„По-добре е да водиш промяната, отколкото да бъдеш воден от нея. Ние превръщаме традиционната финансова група в гъвкава компания, като изпробваме нови технологии и работни процеси. Доказахме, че новите форми на сътрудничество и партньорство са безценни“, заяви Жан-Марк Пейол, ръководител „Маркет мениджмънт и дистрибуция“ в Allianz Group.

Фокусът на класацията през 2017 г. е насочен към компаниите, които се концентрират върху клиентската удовлетвореност, ангажираността на служителите и новите дигитални технологии. Класацията „Best Global Brands“, изготвяна от Interbrand, се основава на анализ на финансовото представяне на компанията, качеството на продуктите или услугите, които тя предлага, влиянието на марката при вземането на решение за покупка от страна на потребителите и конкурентоспособността на компанията.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Щом са германци, въпрос на време е да лъснат с мошеничества и измами.

  2. НАЙ -НИСКАТА ДОХОДНОСТ ЗА ВТОРА ПЕНСИЯ. АКО СЕ ВЗЕМАТ И ТАКСИТЕ И ДОХОДНОСТТА СТАВА ОТРИЦАТЕЛНА. ЗАТОВА ОРБАН ЗАБРАНИ ВТОРИЯТ ПЕНСИОНЕН ФОНД В УНГАРИЯ И ГИ ИЗГОНИ. ТУК НАШИТЕ НЕ ПОСМЯХА И ДАДОХА ПРАВО НА ХОРАТА ДА ИЗБИРАТ КЪДЕ ДА ИМ СА ПАРИТЕ. КОЙ РАЗБРАЛ РАЗБРАЛ.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.