AMG GT лети с 4 цилиндъра под капака

Новият вариант AMG GT 43 Coupe с четири цилиндъра и мощност 421 конски сили се разпознава по специфичната предница с големи отвори за въздух.

Mercedes пуска спортна кола с 2,0-литров двигател

Лека предница, пъргава задница

Двигателят V8 дълго време задвижваше Mercedes-AMG GT Coupe. Занапред ще има версия и само с 4 цилиндъра под капака. По-малкият и по-лек мотор във варианта AMG GT 43 Coupe произвежда мощност в размер на 421 конски сили при 6750 оборота в минута и развива максимален въртящ момент от 500 Нм в диапазона между 3250 и 5000 оборота. Съчетанието от по-лека предница и задно задвижване превръща новия модел в пъргав артист върху асфалта с изключително динамично поведение в завоите.

Предаването на тягата към задните колела и лекият мотор отпред гарантира динамично поведение и забавно шофиране в завоите.

Външният дизайн на AMG GT 43 Coupe се различава от останалите членове на семейството GT в няколко детайла. Това, което е особено впечатляващо, е новопроектираната предна броня с големи отвори за въздух по цялата ширина на автомобила, по-тесните калници отпред и отзад и намалената следа. Задната престилка също е променена, както и кръглите вместо трапецовидни двойни накрайници на ауспуха отляво и отдясно. Стандартни са 19-инчовите джанти от лека сплав, а се предлагат и други варианти с диаметър 19 или 20 инча. Има и ковани джанти с размери 21 инча. Автомобилът може да бъде опционално с 2+2 места.

Типичният за Mercedes-AMG кокпит със спортен стил и голям централен дисплей.

При AMG 2,0-литровия турбо двигател е оборудван с електрически турбокомпресор за изгорели газове. Тази форма на зареждане гарантира особено спонтанна реакция в целия диапазон на оборотите. Резултатът е още по-динамично шофиране и в същото време повишена ефективност. Турбокомпресорът се управлява чрез 48-волтова бордова електрическа система, която захранва и задвижвания от ремък стартер генератор. Това за кратко осигурява допълнителен тласък от 10 kW (14 к. с.). Второто поколение ремъчен стартер генератор също функционира като мек хибрид в 48-волтовата бордова електрическа система, която в допълнение към временното повишаване на производителността позволява също функции като движение с изключен мотор и рекуперация за още по-голяма ефективност. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 4,6 секунди, а максималната скорост е 280 км/ч.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили