Алиша Кийс посвети песен на битката с коронавируса

Носителката на 15 „Грами“ в партньорство със CNN за световната премиера на видеото към песента, като част от кампанията „Героите на CNN“

Международната музикална икона Алиша Кийс успя отново да стопли милиони сърца и да им подари надежда, с новия си емоционален сингъл „Good Job“, издаден в чест на невъзпятите герои на нашето време. Носителката на 15 награди „Грами“ пише песента миналата година, заедно със съпруга си, супер продуцента Swizz Beatz, хит мейкъра The Dream и Avery Chambliss, и ще я включи в предстоящия си едноименен албум ALICIA, който излиза по-късно тази година. За световната премиера на видеото към парчето, Алиша  Кийс сключи парньорство със CNN за кампанията им за борба срещу COVID-19.

„Good Job“ е първоначално посветена на всички невъзпяти герои в живота на изпълнителката, като майка й, която се мъчи да я отгледа сама в Ню Йорк, както и много други хора, които често остават незабелязани и пренебрегнати от обществото. Алиша Кийс решава, че глобалната пандемия, в която всички се намираме, е най-подходящия момент да издаде парчето и да отправи послание към хората.

„Независимо дали се борите на първа линия в болниците, или едновременно с работа, отглеждане на семейство и обучение на деца вкъщи, разнасяте поща, храна и пратки или се борите с лични проблеми заради COVID-19, разбирам ви. Виждаме ви, обичаме ви и ви благодарим“, споделя Keys.

Песента ще бъде използвана и за музикална тема на кампанията „Героите на CNN“, която чества обикновените хора, превърнали се в спасители по време на пандемията. В петък всички зрители ще бъдат поканени да споделят снимки и видеа на хора от техните общества, които вършат полезни дела, за да направят света по-добро, здравословно и безопасно място. Всяка седмица CNN ще излъчва колекция с героите по телевизията, както и в дигиталните и социалните си платформи.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ighFo0i0nrA[/embed]

Публикувано от Труд

Този уебсайт използва "бисквитки"