280 коня в най-мощния Abarth досега

Култовата италианска марка вече е електрическа

На пистата и на пътя с върхова динамика

Abarth е първата марка в концерна Stellantis, която разполага с изцяло електрическа моделна гама. Най-мощният представител в нея, а и в цялата 75-годишна история на марката, е Abarth 600e. Това е и първият модел с пет врати, който носи славната емблема с изображение на скорпион. Той е конструиран съвместно с отдела за моторни спортове на концерна Stellantis. За настройките на електрическото задвижване е използван същия симулатор, който се ползва за болидите от световния шампионат на електрическата „Формула Е“.

Спортното шофиране има всекидневно приложение.

Abarth 600e ще се предлага в два моделни варианта. Версията 600e Turismo разполага с мощност от 240 конски сили, а версията 600e Scorpionissimo има ресурс от 280 конски сили. Топмоделът е с ограничен тираж от 1949 екзмпляра. Броят е посветен на рождената година на Abarth, която е 1949-а.

И двата варианта могат да изминат до 322 км пробег с едно зареждане на батерията. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,24 секунди за 600e Turismo и 5,85 секунди за версията 600e Scorpionissimo. И двете модификации развиват максимална скорост 200 км/ч.

Abarth 600e е първият модел на марката с четири врати.

Високоефективна охладителна система поддържа температурата на батерията в оптимален диапазон, дори при високо натоварване, например при шофиране а писта. Водачът може да избира между три режима на работа на автомобила.

Режимът Turismo е предназначен за по-комфортно возене и дълъг пробег. Реакцията на двигателя, кормилното управление и електронната програма за стабилност е спортна, но съобразена с всекидневното шофиране, а максималната скорост е ограничена до 150 км/ч, като задвижването не разгръща пълната си мощ.

В режим Scorpion Street водачът разполага с по-висока мощност и пълният въртящ момент от 345 Нм, а максималната постижима скорост е 180 км/ч. Режимът Scorpion Track вече използва пълния потенциал на автомобила. Двигателят, кормилното управление и ESP реагират много спонтанно, възможно е постигане на скорост от 200 км/ч.

Окачване, спирачки и гуми са адаптирани за спортното представяне на пътя. Предният мост е оборудван с механичен диференциал с ограничено приплъзване, за да се оползотвори оптимално задвижващата мощ.

TRUD_VERSION_AMP:1//
Публикувано от Труд news

Този уебсайт използва "бисквитки"