Ръководството на „Левски“ е подписало изключително успешна сделка с новия рекламен партньор Lorenz Snack-world, известни със своите снаксове и картофени чипсове. По силата на договора, „сините“ ще прибират по 50 хил. лева на месец. Двете страни обявиха партньорство в понеделник. В същото време на „Герена“ продължават разговори с потенциален нов генерален спонсор, който да реши част от финансовите затрудения на клуба. В „Левски“ се очаква и остатъчна сума от друг спонсор – австрийската компания BELFRY, която през месец май се обвърза със столичния тим.
Напук на сериозните затруднения и липсата на селекция, отборът, воден от Живко Миланов, разгроми с 4:0 „Локомотив“ (София) в контрола. „Сините“ все още нямат загуба в подготовката, въпреки че са заставени да играят с редица юноши. Ден след успеха над „железничарите“, на стадион „Георги Аспарухов“ се завърна Николай Михайлов, който поднови тренировки с тима. Договорът на вратаря изтече през лятото, а интересното е, че той самият обяви, че при настоящото ръководство на „Левски“ не възнамерява да играе.
50 хил. лева на месец за „Левски“ от чипс
Публикувано от Владимир Иванов
Този уебсайт използва "бисквитки"