Carrera T със задно предаване и ръчна трансмисия
Тежи само 1470 кг
Ръчна 6-степенна скоростна кутия, задно предаване, олекотена каросерия, спортно окачване - това са част от характеристиките на най-новото попълнение Carrera T (купе и кабриолет) в обновената гама на Porsche 911. Моделът е предназначен за пуристи, които търсят и обичат директния контакт с машината, усещането за пълен контрол и желанието да работят непрекъснато с три педала и скоростен лост. Тази чиста и неподправена страст да се шофира ще бъде възнаградена от германската спортна кола с отлична динамика, скоростни качества и пътно поведение.
Благодарение на олекотените стъкла и намалената шумоизолация Carrera T тежи 1478 килограма в най-леката си конфигурация с черупкови седалки. Това е с над 40 килограма по-малко от стандартна версия 911 Carrera. Двигателят на двете модификации е идентичен - трилитров боксер с две турбини, който генерира мощност в размер на 394 к. с. и 450 Нм въртящ момент. Спринтът от място до 100 км/ч отнема 4,5 секунди.
Ако водачът пожелае, при понижаващо превключване на предавките, може да използва функция за двойно изключване, за да компенсира разликите в скоростта между двигателя и трансмисията. Моделът е оборудван и със специално кормилно управление на задната ос във връзка с по-директно предавателно отношение на предната ос. Стандартното адаптивно спортно окачване е снижено с 1 см и има специфична настройка.
Външните характеристики включват стикер с логото на механичната трансмисия, прикрепено към задните триъгълни прозорци. Долният ръб на предния спойлер заимстван от моделите GTS. Джантите са с ефектен дизайн и изработени от лека сплав. Капаците на външните огледала, вложките на решетката на задния капак и моделното обозначение отзад са в сив цвят.
Скъсеният скоростен лост има топка от орехова дървесина, а пред него личи плоча с надпис MT (Manual Transmission). Логото на схемата за превключване на предавките е отпечатано на таблото от страната на пътника.