45% ръст на поръчките на храна от жени за година

Дамите поръчват салати и торти, мъжете – фаст фууд, италианската кухня е унисекс избор, отчита лидерът BG Menu

Жените у нас поръчват все по-често храна за дома и офиса. Те са около половината от ползвателите на тази услуга, а за година броят на заявките, направени от дами, бележи ръст от 45%, сочат данни на лидера на пазара у нас BG Menu. Най-популярният им избор са салатите, а най-предпочитаният тип кухня – италианската. Почти всички поръчки на торти – над 80%, също се правят от нежния пол.

“Жените работят много и водят активен социален живот. Свободното време вече е основна ценност и в много случаи те предпочитат да го посветят на семейството, децата, приятелите, а не на домакински задължения. Съответно поръчката на храна дава удобно и бързо решение, което вече може да бъде здравословно, без да е скъпо”, обяснява Зорница Чугреева, Изпълнителен директор на BG Menu и уточнява - “През платформата на BG Menu, например, можете да изберете от менютата на над 550 ресторанта у нас и храната е при вас средно за 60 минути. Освен това постоянно имаме промоционални оферти и варианти за безплатна доставка”.

Очаквано, топ изборът на мъжете е фаст фууд – около една трета от всичките им поръчки. Най-предпочитаните храни за тях са бургерите и пицата. Италианската кухня се утвърждава като унисекс избор – Номер 1 при дамите и Номер 2 при господата.

Анализ на данните на BG Menu сочи, че в много случаи дамите поръчват за цялото семейство, като това е причината средната стойност на поръчките да е по-висока от тази при мъжете – 32 спрямо 30 лева. В месеците с повече празнични дни разликата достига до 4 лева.

Жените поръчват най-често в петък, а мъжете – в събота. Голямата част от поръчките си дамите правят до 7 часа вечерта, докато господата по-често се изкушават да се хранят в по-късни часове. Нежният пол все още предпочита да направи заявка по телефона, докато вече 67% от мъжете поръчват онлайн на www.bgmenu.com

Тенденцията за ръст на поръчките на храна от жени е валидна и за други държави, като според данните на ЕСТАТ през 2014 година дамите, ползващи тази услуга онлайн, са се увеличили с 5%.

BG Menu е най-голямата платформа за поръчка на храна от над 550 ресторанта в България. От 10 години компанията е пионер и лидер на пазара у нас. През януари 2014 година печели финансиране от фонда Launchub, а през 2014 успява да затвори още 2 рунда на финансиране от ангели Всичко това позволява навлизането в Румъния и заемането на лидерска позиция на пазара там с брандовете Quicky & Oliviera, които заедно с BG Menu са част от глобалния бранд Hello Hungry.

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Труд

Този уебсайт използва "бисквитки"