Реклама на пармезан се крие от полицаите в Русия

Интернет сайтовете вече са способни да селектират рекламите, които показват на отделните си потребители, спрямо техните интереси. Руска рекламна агенция обаче доразвива това в интересна идея на рекламно пано, което сменя продукта, който показва, щом засече полицаи, съобщава gizmodo.com.

Италианският магазин "Дон Джиолио Салумерия" в Русия затънал, след като била въведена забрана миналото лято да се внасят храни от ЕС и САЩ. Това повлияло зле на бизнеса на икойто продавал само вносна италианска храна. Магазинът въпреки това успявал да продава стоката си, но му било трудно да рекламира. Затова собственикът се обърнал към рекламната агенция The 23, която му помогнала.

Тя използвала камера и софтуер за разпознаване на лица, който преработила да разпознава вместо физиономии - символите и гербовете по униформите на руските полицаи. Щом някой служител на реда се приближи към билборда, показващ италианската стока, рекламата веднага се сменя на реклама на магазин за матрьошки.

От "Гизмодо" отбелязват, че трикът няма голям ефект, защото полицаите накрая все пак забелязват продукта и смяната на рекламата, но идеята може да е началото на нова ера в рекламирането.

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Труд

Този уебсайт използва "бисквитки"