“Сити“ маха татуси от телата на фенове

Ръководството на „Манчестър Сити“ ще спонсорира медицинската интервенция по отстраняване на татуировки на феновете си, които са „изрисували“ по тялото си старата клубна емблема. След като китайски консорциум купи 13% от клуба срещу 265 милиона паунда, логото на „гражданите“ ще бъде сменено. А как ще изглежда новото, зависи от анкета сред феновете. Шефовете обаче били категорични, че всеки, който иска да има нова татуировка, трябва да го направи за сметка на клуба.
Империята на „Сити“ се разраства с всеки месец. Към нея има школи в Абу Даби, Сингапур, Китай и Япония. Дъщерни клубове са австралийският „Мелбърн Сити“, японският „Йокохама Маринонс“ и американският „Ню Йорк Сити“.
В момента лидерът във Висшата лига е четвъртият най-скъп в света. Цената му е 1,99 милиарда паунда. А „Манчестър Юнайтед“ е с „косъм“ по-скъп все още – 2,07 милиарда. На първите 2 места са испанските грандове „Реал“ (2,16 млрд.) и „Барселона“ (2,1 млрд.).
Испано-английската хегемония прекъсва „Байерн“, чиято стойност е 1,56 милиарда паунда. 75 на сто от акциите на баварците са на клубните членове, по 8,3 % са в „Адидас“, „Алианц“ и „Ауди“.
Десетката на клубовете с най-висока цена допълват „Челси“ (907 млн. паунда), „Арсенал“ (865 млн.), „Ливърпул“ (650 млн.), „Ювентус“ (564 млн.) и „Милан“ (513).

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Труд

Този уебсайт използва "бисквитки"