Над 104 000 клиенти на EVN в Югоизточа България са се регистрирали вече за безплатни известявания чрез SMS или имейл, похвалиха се от централата на австрийското електродружество в Пловдив.
Чрез тези услуги всеки абонат, който ги заяви, получава абсолютно безплатно известия на мобилния си телефон или посочен електронен адрес. Известията се отнасят за издадена фактура - с информация за отчетния период, консумираните киловатчасове, дължима сума и краен срок за плащане, както и съобщение за просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на тока.
Подобни съобщения се получават най-малко 3 дни преди прекъсване, което намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на електрозахранването, уточняват от EVN.
И двете известия са подходящи за клиенти с повече от едно място на потребление, както и за всички останали абонати, които през месеците май и юни ще получат по 2 фактури заради предстоящата промяна в сроковете за плащане.