BYD спечели популярност от европейското първенство

Покрай европейското първенство по футбол китайският производител на автомобили BYD спечели популярност сред масовата телевизионна аудитория благодарение на усилената рекламна кампания. Футболното спонсорство е оказало много позитивно влияние върху бизнеса на компанията в Европа.

Стела Ли от управителния борд на китайската фирма разкри, че в някои държави поръчките на нови автомобили BYD са се удвоили и дори утроили. Направени са два пъти повече търсения в Google в сравнение с времето отпреди европейското първенство. Това давало индикации, че решението на непознатата в Европа досега китайска компания да стане спонсор на Евро 2024 е било успешен ход. BYD замени автомобилния спонсор на предишното европейско - Volkswagen.

Марката BYD все още присъства в малко европейски държави. Китайците са притеснени, че Европа налага наказателни тарифи за китайските електромобили, от което страдат крайните клиенти, защото трябва да плащат по-високи цени.

TRUD_VERSION_AMP:1//
Публикувано от Труд news

Този уебсайт използва "бисквитки"