Fibank откри нов офис с дигитална зона за иновативно клиентско изживяване

Със събитие в центъра на град София, Fibank (Първа инвестиционна банка) откри изцяло нов съвременен офис на пл. „Народно събрание“ № 3. Офисът разполага с иновативна дигитална зона, съобразена изцяло с нуждите на клиента – Fibank Digital Zone. Технологичната зона за модерно и бързо обслужване с познатите за Fibank високи стандарти засега е въведена в два банкови офиса в столицата – „Народно събрание“ и The Mall, които са достъпни за всички клиенти на банката.

Концепцията за Fibank Digital Zone е разработена, за да отговори на изискванията на съвременния клиент – максимално персонализирано отношение и същото безупречно обслужване, превърнало се в запазена марка на ПИБ. В дигиталните зони клиентът е поставен в центъра на вниманието в среда, близка до начина му на живот, без излишен стрес и напрежение. Незаменим принос за дигиталното съвместно бъдеще придават и служителите на Първа инвестиционна банка, работещи във Fibank Digital Zone. Те са надградили своите знания и умения чрез обучителни сесии и семинари, за да могат да предложат иновативни клиентски решения в духа на високите технологии. По този начин служителите на банката за пореден път доказват, че имат водеща роля в отличното обслужване на клиентите.

Дигиталните зони на Fibank предоставят ново клиентско преживяване, съчетаващо най-доброто от дигиталните иновативни решения на банката, разработени през последните няколко години и отлично клиентско обслужване, с което банката е позиционирана в съзнанието на клиентите.

Новият тип пространство съдържа:

  • Дигитални зони за самообслужване, където клиентите ще могат сами да извършват банкови операции в дигиталните приложения на банката – Моята Fibank, My Fibank;
  • Дигитални зони, в които може да се провеждат обучения с фокус върху ползването на дигитални финансови услуги, с акцент и върху повишаване на финансовата дигитална грамотност сред ученици и студенти;
  • Банков салон с флуидни работни места, позволяващи скъсяване на дистанцията с клиента и гарантиращи нов тип клиентско преживяване;
  • Нови процеси в клиентското обслужване, гарантиращи бързина на обслужването, без да се губи качеството;
  • Пространства за виртуални срещи и кредитни консултации на място с експерти от банката.

Главният изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Fibank, г-н Никола Бакалов, сподели: „Във времена, в които дигитализацията и изкуственият интелект са съществена част от ежедневието, ние от Fibank не забравяме и факта, че банкирането е дейност преди всичко от хора за хора. При изграждането на дигиталните зони се вслушахме в гласа на нашите служители, облекчихме работния им процес и надградихме уменията им. Направихме това с убеждението, че ангажираността им и бързото възприемане на иновациите са гарант за успешното развитие не само на банката, но и на всяка компания. Вярваме, че тази симбиоза е бъдещето на банкирането и затова идеята за Fibank Digital Zone ще присъства занапред във всеки нов наш офис.“

Актьорът Филип Буков беше не само водещ на събитието за откриване на Fibank Digital Zone, а и нагледно демонстрира дигиталните услуги на банката. С това той логично отговори на въпроса, който сам постави през миналата година: „Банков офис – какво е това?“, а именно – иновативно дигитално пространство, в което клиенти и служители заедно достигат до успешни, персонални финансови решения.

TRUD_VERSION_AMP:1//
Публикувано от Труд онлайн

Този уебсайт използва "бисквитки"